۱۳۸ کیلو گرم تریاک در امیدیه کشف شد

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در بازرسی از خودروهای توقیفی ۱۳۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمود میرفیضی اظهار کرد: مبارزه با عناصر توزیع مواد مخدر یکی از مهمترین اولویت‌های پلیس است.

وی افزود: در راستای تداوم اجرای طرح‌های برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت مواد مخدر، مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی از انتقال یک محموله مواد افیونی به شهرستان امیدیه مطلع شدند.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: مأموران پلیس با تسلط اطلاعاتی و اقدامات فنی در ورودی شهرستان امیدیه سهعضو باند قاچاق مواد مخدر را با دو دستگاه خودروی نیسان و پژو پارس شناسایی و در عملیاتی منسجم و ضربتی آن‌ها را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از خودروهای توقیفی ۱۳۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد.

سردار میرفیضی با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: پلیس مقتدرانه با توزیع‌کنندگان مواد مخدر و سوداگران مرگ که به دنبال تباهی جامعه و جوانان هستند، مقابله خواهد کرد.

کد خبر 698731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.