تکریم ارباب رجوع در اولویت ادارات قرار گیرد

فرماندار سنندج گفت: انتظار ما از همه ادارات این است که تکریم ارباب رجوع را در اولویت خود قرار دهند و مدیران به صورت شبانه‌روزی به مردم خدمت کنند، چراکه نارضایتی مردم از هر اداره‌ای قابل قبول نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن عسکری امروز _سه‌شنبه دوم آبان‌ماه_ در جلسه شورای اداری شهرستان سنندج اظهار کرد: عملیات بزرگ طوفان الاقصی که توسط جبهه مقاومت شکل گرفت دستاورد و موفقیت بزرگی بود که به تعبیر مقام معظم رهبری یک شکست ترمیم ناپذیر را نیز بر پیکره رژیم صهیونیستی وارد کرد.

وی افزود: اساس رژیم صهیونیستی بر رعب و وحشت و خونریزی مظلومان بنیان نهاده شده است و آنها جنایت‌هایی بسیاری را در طول تاریخ در میان ملت‌های عرب انجام داده‌اند.

فرماندار سنندج ادامه داد: عملیات طوفان الاقصی شکست بزرگی را بر پیکره سیستم اطلاعاتی و جاسوسی اسرائیل غاصب وارد کرد و ثابت شد که اگر ملت‌های مسلمان ایستادگی و مقاومت کنند می‌توانند موفق شوند.

وی اضافه کرد: حمله به مردم بی‌دفاع در بیمارستان المعمدانی از روی قدرت و اقتدار نبود بلکه نشانه استیصال و خواری و ذلیلی رژیم اشغالگر صهیونیستی بود که دیوانه‌وار مردم را در این بیمارستان به شهادت رساند.

عسکری به انتخابات مجلس شورای‌اسلامی و خبرگان رهبری در اسفندماه سال جاری اشاره کرد و گفت: تاکنون ۳۸ نفر در حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران برای نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده‌اند که در روزهای آتی این آمار بیشتر نیز خواهد شد.

وی تصریح کرد: ثبت‌نام ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز از ۱۴ آبان ماه آغاز می‌شود و تا بیستم این ماه ادامه دارد که کاندیداها باید برای ثبت‌نام خود به فرمانداری سنندج مراجعه کنند.

فرماندار سنندج تاکید کرد: استفاده از امکانات دولتی به نفع یا علیه هر کدام از کاندیداها جرم است و همه مدیران و کارکنان ادارات باید اصل بی‌طرفی را رعایت کنند.

تکریم ارباب رجوع در اولویت ادارات قرار گیرد

وی گفت: انتظار ما از همه ادارات این است که تکریم ارباب رجوع را در اولویت خود قرار دهند و مدیران به صورت شبانه‌روزی به مردم خدمت کنند چون نارضایتی مردم از هر اداره‌ای قابل قبول نیست.

عسکری خاطرنشان کرد: در آستانه سفر سوم رئیس جمهور به استان کردستان قرار داریم که در این سفر بیش از ۳۲ هزار میلیارد تومان پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید که راه‌آهن سنندج - همدان مهمترین پروژه استان کردستان در این سفر به بهره‌برداری خواهد رسید.

تحقق دولت اسلامی در گروه مردمی سازی دولت است

محمد صادق صادقی، دستیار استاندار کردستان در امر مردمی‌سازی دولت نیز در این جلسه اظهار کرد: خدمت به مردم، فرصت بزرگی است که به مسئولان داده شده و آنها باید این فرصت را غنیمت بشمرند.

وی با اشاره به اینکه مردمی‌سازی دولت مطالبه جدی مقام معظم رهبری و حتی پیش از ایشان، مطالبه امام خمینی (ره) نیز بوده است، افزود: تحقق دولت اسلامی در گرو مردمی‌سازی دولت است چون هر جایی که دولت ورود کرده و مردم را کنار زده، توفیقی حاصل نشده است.

دستیار استاندار کردستان در امر مردمی‌سازی دولت تصریح کرد: دولت کنونی این تکلیف را که سال‌ها بر زمین مانده بود، بر دوش کشیده و در این راستا اقداماتی همچون فعالیت نمایندگان مردمی‌سازی دولت در ادارات و دستگاه‌های مختلف انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای تحقق امر مردمی‌سازی، باید مردم در ساحت تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی، اجرا، نظارت و بازرسی دخیل باشند چون هرچقدر از توان بازرسی و نظارت مردم بهره گرفته شود مشکلات نیز کمتر خواهد شد.

به گزارش ایمنا، در پایان این جلسه «آرمین نرگسی» به عنوان دستیار فرماندار سنندج در امر مردمی‌سازی دولت معرفی شد.

کد خبر 698685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.