ماجرای بازگشت ۴۰ نوازنده  ارکستر سمفونیک به کجا رسید؟

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص بازگشت ۴۰ نوازنده ارکستر سمفونیک گفت: بنا داریم از حداکثر چهره‌های فرهنگی و هنری استفاده کنیم و این کار به زودی انجام می‌شود.

به گزارش ایمنا، محمدمهدی اسماعیلی در خصوص زمان بازگشت ۴۰ نوازنده اخراج شده از ارکستر سمفونیک تهران اظهار کرد: دوستان جلسه‌ای گرفتند و موضوع را معاون هنری وزارت فرهنگ انجام می‌دهند و امید است این اتفاق به زودی می‌افتد.

وی افزود: پیش‌تر دستور فوری بازگشت این نوازندگان را صادر و خواستار پیگیری حق و حقوق از دست رفته آن‌ها شده بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: بنا داریم با مدیریت جدید رودکی از حداکثر چهره‌های فرهنگی و هنری استفاده کنیم و گفتیم معاون فرهنگی پیگیری کند تا کار به زودی انجام شود.

تلویزیون باید در مورد شهید اندرزگو سریال بسازد

وی همچنین درباره تولید آثار سینمایی و تلویزیونی از شهدا گفت: در بنیاد فارابی دستور کار جدی ما همین است که سمت تولید آثار در مورد افتخارات دفاع مقدس، شهدای قبل از انقلاب و دوران جنگ برویم که این کار تحقق پیدا کرده است.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: به‌عنوان نمونه در مورد شهید اندرزگو فیلم سینمایی ساخته شده و در تلویزیون باید همت کنند یک سریال خوب در مورد این شهید بسازند. من هم از همکاران همین خواهش را دارم و در خدمتشان هستیم.

وی گفت: شهید اندرزگو پیشکسوت جهاد و شهادت است و نقش بزرگی را ایفا کرده است، اندرزگو مجاهد فی‌سبیل‌الله بود که جز برای خدا کار نمی‌کرد و این ویژگی کسی است که خداوند نصرت را عاید او می‌کند.

منبع: ایرنا

کد خبر 698641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.