بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی فردیس به تاخیر افتاده است

رئیس شورای اسلامی شهر فردیس با اشاره به اینکه تلاش داریم در راستای ارائه خدمات به شهروندان پیش‌قدم باشیم، گفت: انتزاع فردیس موجب شد تا بسیاری از پروژه‌های شهر به تاخیر بیفتد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید حمید یعقوبی، پیش از ظهر امروز _ سه‌شنبه سوم آبان‌ماه _ با تاکید بر اینکه ارائه خدمات به شهروندان در مسیر تحقق رضایتمندی حداکثری در حال انجام است، اظهار کرد: در نظر داریم ماهانه یک پروژه را افتتاح کنیم.

وی با بیان اینکه عقب‌ماندگی فردیس از سالی که مسئله انتزاع اتفاق افتاده تاکنون بسیار زیاد است، افزود: تلاش داریم در این دوره ضمن شناسایی مطالبات مردمی برای تحقق آن‌ها گام برداریم.

رئیس شورای اسلامی شهر فردیس خاطرنشان کرد: امروز نیروهای سازمان فرهنگی شهرداری در فرهنگسراهای مرکزی شهر مستقر هستند که موجب عقب‌ماندگی فعالیت‌های فرهنگی شهر شده است، اما با بهره برداری از این ساختمان فعالیت‌های فرهنگسرای فردیس از سر گرفته می‌شود.

وی اضافه کرد: زیربنای این ساختمان ۱۵۵۰ مترمربع و در مساحت ۱۸۰۰ مترمربع احداث شده و اعتبار حدود ۳۰ میلیارد تومان صرف آن شد؛ این پروژه در چهار طبقه طراحی شده است.

یعقوبی تاکید کرد: این ماه پروژه‌های در دست افتتاح تسریع خواهد شد، چراکه تلاش داریم پیش از آغاز فصل سرما این امر محقق شود.

وی با بیان اینکه ۵۹ طرح عمرانی دیگر در فردیس در دست اجرا است، اضافه کرد: امیدواریم با تعامل خوبی که میان شورا و شهرداری وجود دارد بتوانیم در راستای ارائه خدمات به شهروندان پیش قدم باشیم.

کد خبر 698639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.