سند چشم‌انداز قم ۱۴۱۴ نقشه راه شهرداری است

مدیرکل ارتباطات و اموربین‌الملل شهرداری قم گفت: سند چشم‌انداز قم ۱۴۱۴ نقشه راه روشنی برای عملکرد شهرداری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آئین آغاز به کار ۵۰ نیروی جدید شهرداری قم امروز - سه شنبه دوم آبان ماه - با حضور معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر و دیگر مسئولان مدیریت شهری در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد.

مهدی کلانتر زاده، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم در این جلسه اظهار کرد: سند چشم‌انداز ۱۴۱۴ شهرداری قم چشم اندازی مشخص و روشنی برای انجام مأموریت‌ها و برنامه‌ها با کدهای خاص در آن تعریف شده است.

وی افزود: طبق کلیات این سند شرح وظایف همه ما در هر پست و مقامی که هستیم روشن است و سعی شده گزارش‌هایی از عملکردها و کلیات این سند را در قالب کتاب و ‎‎کتابچه، روزنامه‌ها، فضای مجازی، کانال و سایت‌های خبری به مردم ارائه شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین بین‌الملل شهرداری قم تصریح کرد: دریک نگاه کلی می‌توان به ساختار شهرداری قم اشاره کرد که متشکل از ۶ معاونت و ۱۵ سازمان است و یک سازمان درآمد-هزینه‌ای محسوب می‌شود.

سند چشم‌انداز قم ۱۴۱۴ نقشه راه شهرداری است

خدمت به شهر قم مقدس است

مجید اخوان، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم هم در آئین اظهار کرد: اقدامات برای جذب نیروی کار از منظر شورای اسلامی شهر انجام شده و‎ فعالیت در شهر کریمه اهل بیت (س)، انرژی و نیروی ما‎ را برای خدمت بیشتر و بهتر مضاعف می‌کند و این خود مقدس است.

وی افزود: جمله مقام معظم رهبری که می‌فرمایند" خدمت به قم خدمت به آبروی جمهوری اسلامی است" الگوی ماست و در جهت تبلور توسعه و آبادانی شهر قم می‌کوشیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر با مخاطب قرار دادن کارمندان جدید تصریح کرد: ما انتظار تحقق ۱۰ هزار میلیارد تومان بودجه در سال جاری داریم و باید اقدامات لازم را برای پیشبرد اهداف انجام دهیم.

کد خبر 698626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.