فرصت دانش‌آموزان برای ثبت و اصلاح سفارش کتب درسی تمدید شد

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان گفت: سامانه فروش و توزیع کتاب‌های درسی برای ثبت سفارش دانش‌آموزانی که ثبت سفارش کتاب درسی نکرده‌اند و نیاز به اصلاح سفارش دارند تا هفت آبان‌ماه ۱۴۰۲ فعال است.

مهدی منتجب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه ثبت سفارش کتاب درسی و اصلاح سفارش منوط به ثبت‌نام قطعی دانش‌آموزان در سیدا است، اظهار کرد: ضرورت دارد مدیران مدارس، نسبت به ثبت‌نام قطعی تمامی دانش‌آموزان در سیدا اقدام و جهت ثبت سفارش فردی یا گروهی دانش‌آموزان بدون سفارش کتاب، اقدام کنند.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان که درخواست دریافت یکسری کتب تک جلدی در پایه‌های اول تا ششم، متوسطه اول و متوسطه دوم نظری هستند باید با ورود به سامانه سیدا با ثبت کد ملی اقدام کنند.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه تعداد ۹۵۴ هزار ۶۳۴ نفر دانش‌آموز در استان ثبت‌نام کردند، افزود: از این تعداد ۹۴۳ هزار و ۵۸۵ نفر ثبت‌نام کتب درسی در سامانه سیدا را انجام داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزانی که تاکنون سفارش کتاب درسی خود را در سامانه ثبت نکرده‌اند، جهت ثبت سفارش کتاب درسی خود اقدام کرده و کتاب درسی را از محل تحصیل خود دریافت کنند. شایسته است اولیا و دانش آموزان در فرصت زمانی باقی‌مانده نسبت به ثبت یا اصلاح سفارش کتاب درسی خود اقدام کنند.

به گزارش ایمنا؛ در پایان لازم به ذکر است دانش‌آموزان برای ثبت یا اصلاح سفارش کتاب‌های درسی و یا مشاهده محل دریافت کتاب به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، به نشانی (my.gov.ir , my.medu.ir , irtextbook.ir )مراجعه کنند.

کد خبر 698612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.