عملکرد مهم‌ترین رقیب فولاد مبارکه در بورس

شرکت ملی مس با نماد «فملی» در شش ماهه سال جاری به درآمد خالص ۳۲ هزار میلیارد تومانی دست یافته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شرکت ملی مس با نماد «فملی» از رقیب‌های دیرینه نماد فولاد مبارکه در بازار بورس است، البته نه از لحاظ یکسان بودن محصول تولیدی بلکه از حیث روند حرکتی قیمت سهام در بازار سرمایه، سال‌های زیادی است که این دو نماد تحرکاتی مشابهی نسبت به یکدیگر دارند، فملی در بازار روز جاری در محدوده قیمتی ۶۹۰ تومانی درحال معامله است و در دامنه منفی معامله می‌شود.

سود خالص هر برگه سهم برابر با ۱۰۰ تومان در چهار فصل اخیر و پی بر ای ۷ واحد را به خود اختصاص داده است، تعداد برگه سهام آن ۶۰۰ میلیون برگه سهم، به نظر می‌رسد که فملی در گزارش شش ماهه خود از عملکرد خوبی برخوردار بوده است و توانسته به رشد ۳۲ هزار میلیارد تومان رسیده است.

درآمدهای عملیاتی شرکت ۵۷ همت، هزینه‌های شرکت ۱۹ همت و سود ناخالص با رشد ۶۲ درصدی به ۳۸ هزار میلیارد تومان رسیده است، سه هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان هزینه فروش اداری و عمومی، یک هزار و ۵۰۰ میلیارد سایر درآمدها، یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان سایر هزینه‌ها، سود عملیاتی نیز با رشد ۵۹ درصدی به سطح ۳۴ هزار میلیارد تومان رسیده است.

سایر درآمدهای غیرعملیاتی برابر با دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان و سود شرکت قبل از پرداخت مالیات برابر ۳۶ هزار میلیارد تومان بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۵۵ درصدی داشته است، با پرداخت چهار هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان مالیات به درآمد خالص ۳۲ هزار میلیارد تومانی دست یافته است.

سود خالص هر برگه سهم برابر با ۵۴ تومان بوده است، سرمایه شرکت برابر با ۶۰ هزار میلیارد تومان است، این شرکت از اردیبهشت ماه تاکنون افت ۲۱ درصدی را تجربه کرده است.

کد خبر 698590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.