اقدامات ستاد مهر شهرداری اصفهان بسترساز تردد ایمن دانش‌آموزان در شهر شد

مسئول امور ارتباطات معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: با توجه به انتخاب شعار ستاد مهر امسال همانند سال گذشته با عنوان «تمام شهر مدرسه است»، طراحی و چاپ استیکر انجام و با نصب در اتوبوس‌های شهری، ون‌ها، تاکسی‌ها و خودروهای ویژه گشت بازرسی، چهره تبلیغاتی شهر آماده تردد ایمن دانش‌آموزان شد.

علیرضا پری‌زنگنه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به ظرفیت‌های تبلیغاتی حوزه حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان اظهار کرد: ایستگاه‌های اتوبوس سطح شهر، ایستگاه‌های اتوبوس سریع‌السیر و مترو، بهترین مکان برای تبلیغات عابرین پیاده است، که جامعه هدف ما را این طیف حداکثری جامعه تشکیل می‌دهد و باید به آن توجه کرد.

وی افزود: در این دوره مدیریت شهری با رویکردی جدید نسبت به طراحی و نصب تبلیغات ترافیکی محیطی پرداخته‌ایم که موضوع‌هایی که برای عابرین خطرآفرین است را متذکر و به منظور فرهنگ سازی و اقناع بیشتر آن‌ها و در بعضی مواقع افراد سوار خودرو که پشت چراغ راهنمایی منتظر می‌مانند را مورد هدف قرار می‌دهد.

مسئول امور ارتباطات معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: ابتدای سال جاری با توجه به آمار تلفات عابران پیاده، به همت اداره آموزش معاونت ترافیک با شعار «امن قدم بردار» موضوع‌هایی انتخاب و پس از طراحی و چاپ، با نصب استیکر، بنر و پوستر در ۱۰۰۰ ایستگاه اتوبوس سطح شهر، ۲۰۰ ظرفیت نصب در ایستگاه‌های اتوبوس بی آر تی و ۸۰ ظرفیت نصب پوستر در ایستگاه‌های مترو همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، نصب شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به انتخاب شعار ستاد مهر امسال همانند سال گذشته با عنوان «تمام شهر مدرسه است»، طراحی و چاپ استیکر انجام و با نصب در اتوبوس‌های شهری، ون‌ها، تاکسی‌ها و خودروهای ویژه گشت بازرسی، چهره تبلیغاتی شهر آماده برای تردد ایمن دانش‌آموزان و دانشجویان شد.

پری‌زنگنه ادامه داد: در مراسمی، فعالیت ستاد مهر ۱۴۰۲ در محل پایانه مسافربری شهری عاشق‌آباد با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان به طور رسمی کار خود را آغاز کرد و تاکنون بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و اهداف در نظر گرفته شده، اقدامات لازم را انجام داده است.

کد خبر 698556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.