نگران پیرامون مسجد مقدس جمکران هستیم / تحولات شهر قم کاملاً مشهود است

تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: نگران اطراف مسجد مقدس جمکران هستیم و این وضعیت درشان این مکان مقدس و قم نیست و باید ساماندهی و بهبود وضعیت آن در دستور کار و اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی‌اکبر اجاق نژاد امروز - سه شنبه یکم آبان ماه- در دیدار شهردار و مدیران شهری قم، با بیان اینکه شاکر خدمتگزاری در این مکان مقدس هستیم، اظهار کرد: امروزه مسجد مقدس جمکران در داخل و خارج کشور شناخته‌شده است و هرکسی اگر نامی از قم شنیده باشد، حتماً با مسجد مقدس جمکران نیز آشناست.

وی با بیان اینکه مسئولان مسجد مقدس جمکران در سال‌های گذشته تلاش‌های زیادی برای این مکان مقدس کشیده‌اند و سبب معرفی بیشتر این مکان و بحث مهدویت شده‌اند، افزود: باید در کنار قم، تمام کشور درگیر مسجد مقدس جمکران باشد ولی انتظارات از مسئولان و مدیران استانی برای رفع مشکلات بیشتر از دیگران است.

تولیت مسجد مقدس جمکران، شهرداری را از مجموعه‌های همکار با این مکان مقدس دانست و خاطرنشان کرد: باید با محوریت شهردار و شهرداری قم، دیگر شهرها نیز ارتباط بیشتر و بهتری با مسجد مقدس جمکران داشته باشند و حداقل یک خیابان به نام جمکران در مراکز استان‌ها وجود داشته باشد تا هرچند کوتاهی‌هایی شده است، اما نسل جوان، مسجد مقدس جمکران را بهتر بشناسند.

وی با درخواست برای واگذاری مغازه‌ای در مراکز استان‌ها برای ایجاد انتشارات مسجد مقدس جمکران، تاکید کرد: کتاب‌های مهم و فاخری توسط انتشار مسجد منتشر شده است که می‌توان در معرض استفاده مردم قرار داد.

اجاق‌نژاد با اشاره به تغییرات و تحولات محسوس در شهر قم، ادامه داد: آثار خدمات تیم شهرداری قم در تحولات شهر قم کاملاً مشهود است و این موضوع نشان از همت، قدرت و استعداد تیم مدیریتی است.

وی با بیان اینکه مسجد مقدس جمکران باید به‌عنوان مجموعه‌ای از طرح‌های شهرداری قرار گیرد، خاطرنشان کرد: در دوره جدید تحولات در مسجد جمکران، طبق تأکیدات مقام معظم رهبری به دنبال ابعاد فرهنگی و بین‌المللی مسجد مقدس جمکران هستیم.

تولیت مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: نگران اطراف مسجد مقدس جمکران هستیم و این وضعیت اصلاً درشان این مکان مقدس و هر قم نیست و باید ساماندهی و بهبود وضعیت آن در دستور کار و اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

نگران پیرامون مسجد مقدس جمکران هستیم / تحولات شهر قم کاملاً مشهود است

کد خبر 698536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.