اجرای ۲.۵ میلیون مترمربع عملیات آسفالت در اهواز تا پایان سال

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به اجرای یک میلیون و پانصد هزار مترمربع آسفالت، گفت: تاکنون بیش از ۵۰ درصد بودجه اختصاص یافته صرف اجرای آسفالت شده است، در تلاش هستیم با توجه به بودجه یک هزار میلیارد تومانی و قراردادهایی منعقد شده، این میزان را به ۲.۵ میلیون مترمربع برسانیم.

حمید دغاغله در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به انعقاد قراردادهای انجام شده با حمایت شورای اسلامی شهر، نهضت آسفالت در اهواز با قدرت ادامه‌دار خواهد بود، علاوه بر آن با انعقاد قراردادهای جدید به زودی شاهد آسفالت‌ریزی بیشتری در مناطق هشت‌گانه شهرداری اهواز خواهیم بود.

وی افزود: آسفالت و بهبود کیفیت معابر شهری یکی از اولویت‌ها و پروژه‌های شاخص تعریف شده در سال جاری مدیریت شهری است، کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی به عنوان ناظر با دقت به بررسی عملیات‌های انجام شده می‌پردازد تا معابری با کیفیت داشته باشیم، چراکه داشتن معبر و خیابان مناسب از دغدغه‌های اصلی شهروندان اهوازی است.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به آسفالت انجام شده به میزان یک میلیون و پانصد هزار مترمربع از ابتدای سال تاکنون، خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۵۰ درصد بودجه اختصاص یافته صرف اجرای آسفالت شده است و در تلاش هستیم با توجه به یک هزار میلیارد تومان بودجه اختصاص یافته و قراردادهایی منعقد شده تا پایان سال، ۲.۵ میلیون مترمربع عملیات آسفالت‌ریزی را انجام دهیم.

وی با اشاره به رضایت نسبی شهروندان در مناطق آسفالت شده، اضافه کرد: یکی از دلایلی که شهروندان در بعضی مناطق از اجرا نشدن آسفالت، گله‌مند هستند این است که زیرساخت‌های لازم همچون خطوط آب و فاضلاب در آن مناطق کمتر است و امکان اجرای آسفالت وجود ندارد.

دغاغله اضافه کرد: بر همین اساس و با هدف احقاق حقوق شهروندان این مناطق، درخواست داریم تا سازمان‌های مربوطه هرچه سریع‌تر تأسیسات زیر زمینی خود را به سرانجام برسانند و شاهد حفاری مجدد نباشیم، چراکه این کار چیزی به جز رنج و زحمت برای شهروندان در پی ندارد.

کد خبر 698494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.