مورایس: موقعیت‌های گل بیشتری داشتیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: امشب با تیم خوبی روبه‌رو بودیم، اما توانستیم بازی را مدیریت کنیم؛ ️سپاهان در این مسابقه یک یا دو موقعیت گلزنی دیگر هم داشت، اما نتیجه به نظرم عادلانه بود.

به گزارش ایمنا، ژوزه مورایس پس از پیروزی مقابل آلمالیق ازبکستان در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: بازی جذاب و خوبی بود، نکته منفی این بود که هواداران بیشتری در ورزشگاه حضور نداشتند تا از این مسابقه جذاب لذت ببرند.

وی افزود: امشب با تیم خوبی روبه‌رو بودیم، اما توانستیم بازی را مدیریت کنیم؛ ️سپاهان در این مسابقه یک یا دو موقعیت گلزنی دیگر هم داشت، اما نتیجه به نظرم عادلانه بود.

️سرمربی طلایی‌پوشان با اشاره به دیدار بعدی این تیم تصریح کرد: گروه ما، گروه سختی است و از امروز به فکر بازی بعدی هستیم؛ باید تلاش کنیم که در بازی بعد نتیجه مناسبی کسب کنیم.

وی ادامه داد: ️امروز ما سه گل زدیم و برنده بازی بودیم؛ در بیشتر مواقع خوب عمل کردیم و سرعت و تمرکز بازیکنان به عنوان یک تیم بهتر بود؛ ️این مسابقه یک دیدار مهم برای هر دو تیم به شمار می‌رفت و هر دو تیم نیاز به پیروزی در این مسابقه داشتند.

همچنین رامین رضائیان در نشست خبری پس از بازی با آلمالیق اظهار کرد: مسابقات ما همچون بازی‌های حذفی است و در این رقابت‌ها هیچ بازی آسانی نداریم، بی‌شک از نتیجه مسابقه بسیار راضی هستم و خوشحالم که هوادارانمان در این مسابقه خوشحال شدند و با خوشحالی ورزشگاه را ترک کردند.

وی افزود: ️نتیجه امروز یک کار تیمی بود و همه عوامل باشگاه، کادر فنی و بازیکنان تلاش کردند و خوشحالم کنار این بازیکنان که اینقدر صادقانه و باکیفیت هستند، بازی می‌کنم.

️مدافع سپاهان با اشاره به دیدارهای بعدی این تیم بیان کرد: بدون شک بازی به بازی بهتر می‌شویم و بدون شک با انرژی خوب، می‌توانیم هرروز بهتر شویم، من همیشه مثبت فکر می‌کنم و امیدوارم باشگاه‌های ایرانی به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند و در این مسابقات قهرمان شوند.

کد خبر 698471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.