ائمه جمعه و جماعات در جامعه تاثیر دارند

امام جمعه کرمانشاه گفت: تاثیر گذارترین بخش در یک جامعه دینی ائمه جمعه و جماعات هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئیس و پرسنل شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و مرکز اسلامی امروز دوشنبه _ اول آبان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه دیدار کردند.

حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری با بیان اینکه فرهنگ دینی عمده‌ترین بخش فرهنگی جامعه اسلامی را تشکیل می‌دهد گفت: با توجه به اینکه جامعه ما جامعه‌ای دینی است و اساس جامعه ما چه در بخش شیعه چه اهل سنت بر اساس مودت دینی شکل گرفته لذا فرهنگ دینی ما اساس و بنیان جامعه ما را تشکیل می‌دهد و هرچه ائمه جمعه و جماعات ما در این بخش فعال‌تر و با برنامه تر عمل کنند، آثار و برکات آن در عرصه‌های مختلف اجتماعی ظاهر می‌شود.

نماینده ولی فقیه گفت: تأثیر گذارترین بخش در یک جامعه دینی ائمه محترم جمعه و جماعات هستند و ما در این بخش کار زیادی داریم و اگر بحث ارتقای فرهنگی در جامعه مطرح می‌شود مسئولیت مستقیم آن با ائمه جمعه و جماعات است.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه گفت: تا زمانی که نقطه‌ای در استان وجود داشته باشد که باید پیام دین خدا و پیام قرآن و انبیا برسد و هنوز نرسیده مسئولیت ما باقی است و باید به صورت جهادی برای آن تلاش کنیم و فعالیت ما باید به گونه‌ای باشد که هرسال از سال پیش بهتر و قوی‌تر عمل کنیم.

کد خبر 698420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.