محرومیت مهاجم باتجربه و پرحاشیه فوتسال پابرجا ماند

مهدی جاوید مهاجم باتجربه تیم فوتسال مس سونگون ورزقان کماکان به‌علت انعقاد قرارداد با یک باشگاه دیگر در زمان عضویت در یک تیم، از بازی در لیگ برتر محروم خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، انتقال‌های عجیب و متوالی مهدی جاوید آقای گل فصل گذشته بین تیم‌های کراپ‌الوند ایرانیان قزوین و مس‌سونگون ورزقان، باعث شد تا چند ماه قبل باشگاه الوندی پس از بازگشت جاوید به مس‌سونگون شکایت خود را به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان برساند.

کراپ در جلسه‌ای که برگزار شد از دو باشگاه و بازیکن درخواست گردید که تأملی بین آن‌ها برقرار شود، اما هیچ توافقی بین طرفین صورت نگرفت و سرانجام جاوید از سوی کمیته انضباطی نقره‌داغ شد. با این حال فوتسالیست مطرح ایران درخواست دوباره رسیدگی به پرونده‌اش را داشت که این بار نیز کمیته استیناف با رأی خود اعلام نمود محرومیت جاوید ادامه‌دار خواهد بود.

رأی کمیته استیناف به‌شرح زیر است:

" در خصوص درخواست مهدی جاوید، بازیکن فعلی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان دایر بر تخفیف میزان محرومیت چهار ماهه به موجب دادنامه قطعی شماره ۱۵۵ این کمیته و در تأیید دادنامه شماره ۳۵۹۹ کمیته وضعیت بازیکنان و بابت تخلف مذاکره و انعقاد قرارداد باشگاه دیگر در دوره حافظت و قرارداد باشگاه متبوع، با توجه به اینکه برابر بند ۴ ماده ۱۸ مقررات نقل و انتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان حداقل مدت محرومیت بابت تخلف ارتکابی چهار ماه است و محمل و نصی برای تخفیف مدت محرومیت در دامنه مزبور برقرار نشده است، لذا کمیته استیناف مستندا به ماده مرقوم، قرار رد درخواست جاویدی را صادر می‌کند. این رأی قطعی است."

بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر فوتسال ایران که از سوی کمیته انضباطی با محرومیت چهارماهه از شرکت در بازی‌های رسمی (اعم از باشگاهی و ملی) محکوم شده بود، پس از فرجام‌خواهی و پشت سر گذاشتن نیمی از محرومیتش امیدوار به حکم کمیته استیناف ماند. اما کمیته استیناف فدراسیون فوتبال صبح امروز رأی خود را پیرامون درخواست آقای گل صادر کرد و محرومیت این بازیکن به قوت قبلی خود باقی ماند.

کد خبر 698406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.