بهره‌برداری از ۱۲ فضای ورزشی درون مدرسه‌ای کردستان

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: ۱۲ فضای ورزشی درون مدرسه‌ای، همزمان امروز به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش در استان کردستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، هاشم ناظمی‌جلال، امروز _دوشنبه یکم آبان‌ماه_ در مراسم نمادین افتتاح زمین چمن مصنوعی دبیرستان نمونه دولتی مولوی سنندج، شرایط آموزش و پرورش استان را در سال تحصیلی گذشته مطلوب دانست و اظهار کرد: سال تحصیلی گذشته دو جشنواره کشوری بزرگ را میزبانی کردیم و مستعد میزبانی‌های بیشتری در عرصه‌ها و آوردگاه‌های مختلف ورزشی و سایر حوزه‌ها هستیم.

وی با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی به عنوان یکی از طرح‌های کلان، افزود: در این راستا بهره‌برداری از ۵۹ پروژه در مدارس استان کردستان اقدامی بسیار ارزشمند بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان به همراهی خیران در تحقق این پروژه‌ها نیز اشاره کرد و گفت: مساعدت و ورود نیکوکارانه خیران به حوزه ورزش دانش‌آموزی از برکات طرح شهید سلیمانی بوده است.

وی ادامه داد: امروز هم ۱۲ فضای ورزشی درون مدرسه‌ای، همزمان به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش در استان کردستان به بهره‌برداری رسیدند.

ناظمی جلال، با بیان اینکه زمینه درخشش دانش‌آموزان کردستانی در عرصه‌های قهرمانی روز به روز فراهم‌تر می‌شود، گفت: نبوغ دانش‌آموزان و حمایت آموزش و پرورش از آنان با ایجاد زیرساخت‌های ورزشی، سبب رشد همه‌جانبه ورزش دانش‌آموزی خواهد شد.

بهره‌برداری از ۱۲ فضای ورزشی درون مدرسه‌ای کردستان

ارتقای چشمگیر سرانه فضای ورزشی در مدارس کردستان

افشین خوشگوار، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کردستان نیز در سخنانی، بهره‌برداری از ۱۲ پروژه ورزشی در مدارس استان را سبب ایجاد پویایی و نشاط در مدارس دانست و اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی سبب ارتقای چشمگیر سرانه فضای ورزشی در مدارس استان شده است.

وی تصریح کرد: بر این اساس و در استمرار طرح شهید سلیمانی، ۱۰ چمن مصنوعی، یک کلاس درس تربیت بدنی و یک کف‌پوش فضای باز با بیش از شش هزار مترمربع در اختیار دانش‌آموزان استان قرار می‌گیرد.

به گزارش ایمنا، بانه، بیجار، دیواندره، سروآباد، سریش‌آباد، قروه، و نواحی یک و دو سنندج، شهرستان‌ها، نواحی و مناطقی هستند که این ۱۲ پروژه امروز به صورت همزمان در آن‌ها به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 698403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.