ارتقا کرمانشاه با کسب ۲۷ مدال المپیاد استعدادهای برتر

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از ارتقا ۱۰ پله‌ای کرمانشاه با کسب ۲۷ مدال المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منوچهر حاتمی امروز دوشنبه _ اول آبان در جمع خبرنگاران با اشاره به موفقیت ورزشکاران کرمانشاه در المپیاد ورزشی کشور، اظهار کرد: در پی موفقیت ورزشکاران المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در سال گذشته استان کرمانشاه ۲۷ مدال در رده‌های مختلف در چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور کسب کرد.

وی افزود: استان کرمانشاه با مدال‌های کسب شده خود در المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در سال ۱۴۰۱ امروز شاهد ارتقا ۱۰ پله‌ای در جایگاه کشوری خود است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به توانمندی ورزشکاران استان کرمانشاه به منظور ارتقا این جایگاه برای سال ۱۴۰۲ هدفگذاری‌ها برای کسب رتبه یک رقمی خواهد بود.

وی با بیان اینکه ورزشکاران مستعد در مسابقات المپیاد ورزشی کشور باید مورد توجه قرار گیرند، تاکید کرد: بر همین اساس تصمیم گیری و برنامه‌ریزی لازم جهت به کار گیری این ورزشکاران و برترین‌های آنها در مسابقات رده قهرمانی با همکاری هیأت‌ها انجام خواهد گرفت.

حاتمی در پایان خاطر نشان کرد: امسال برای نخستین تصمیم گرفته شد که از مدال آوران المپیادهای ورزشی استان نیز طی مراسم باشکوهی قدردانی شود.

کد خبر 698395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.