توقیف کامیون حامل ۱۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان گفت: با هوشیاری ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی یک دستگاه کامیون حامل سوخت توقیف و ۱۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ علی‌اصغر محمدی اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، روز گذشته حین گشت‌زنی هدفمند و کنترل محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر به راننده دستور ایست دادند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی، مأموران پلیس در بازرسی از خودروی متوقف شده، ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله سوخت قاچاق کشف شده را سه میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، تصریح کرد: فرد متخلف شناسایی و با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت اقتصادی کشور است، خاطرنشان کرد: شهروندان برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی هرگونه اطلاعات و اخباری را در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کد خبر 698382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.