هر اقدام احمقانه‌ای از سوی صهیونیست‌ها با پاسخی قاطع از مقاومت روبه‌رو می‌شود

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اگر خبیثان عالم بخواهند اقدام احمقانه «ورود به خاک فلسطین» را انجام دهند با شکست مفتضحانه ای روبه‌رو خواهند شد و پاسخی پشیمان‌کننده از جبهه مقاومت دریافت خواهند کرد.

به گزارش ایمنا، سردار علی فدوی اظهار کرد: جبهه مقاومت به بلوغ رسیده است و اگر خبیثان عالم بخواهند اقدام احمقانه «ورود به خاک فلسطین» را کنند با شکست مفتضحانه‌ای روبه‌رو خواهند شد و پاسخی پشیمان‌کننده از جبهه مقاومت دریافت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه جبهه مقاومت به بلوغ کامل رسیده است، افزود: همان‌طور که دیدیم دیروز قصد داشتند اقدامی کنند و ضربه شست محکمی از مقاومت دریافت کردند. الحمدلله جبهه مقاومت در سرتاسر منطقه به بلوغ کامل رسیده است و خود می‌تواند طراحی و اقدام کند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها نحله سیاسی آمریکا و انگلیس هستند، گفت: صهیونیست‌ها نحله سیاسی آمریکا و انگلیس هستند و توسط آن‌ها شکل گرفته‌اند. اینها خبیثان صهیونیستی هستند که اهداف منفعت‌گرایانه دنیایی دارند.

سردار فدوی خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها هیچ راهی برای پیروزی در این نبرد ندارند، چون جبهه باطل امکان ندارد پیروز شود.

وی با بیان اینکه کودک‌کشی نشانه ضعف صهیونیست‌ها است، تصریح کرد: کودک کشی صهیونیست‌ها به خاطر ضعف آن‌ها است و جرئت نمی‌کنند با رزمندگان جبهه مقاومت درگیر شوند. در این دو هفته حتی نمی‌توانند نام ۲۰ نفر از رزمندگان جبهه مقاومت را بیاورند که شهید شده‌اند، تنها شهدای این نبرد کودکان و زنان بی‌گناه بودند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: رژیم کودک‌کش و حامیانش در مرحله تنفس مصنوعی هستند. نهادهای حقوق بشری هیچ‌گاه وجود نداشته‌اند، چون ظالمان عالم این رژیم را درست کرده‌اند.

منبع: فارس

کد خبر 698379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.