زیان ایران‌خودرو به ۲۲ هزار میلیارد تومان رسید

زیان خالص ایران‌خودرو در شش‌ماهه سال جاری با رشد ۶۷ درصدی همراه بوده است و به سطح ۲۲ هزار میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یکی از پرحاشیه‌ترین شرکت‌های بازار بورس گزارش خود را با اعداد و ارقامی عجیب منتشر کرد، شرکت ایران‌خودرو در شش ماه نخست سال جاری به زیان خالص ۲۲ هزار میلیارد تومانی رسید، یعنی ۷۴ تومان به ازای هر برگه سهم.

ایران‌خودرو امروز در محدوده قیمتی ۲۵۶ تومان کار خود را آغاز کرد و در دامنه منفی سه درصد است، این شرکت با بدتر شدن وضعیت گزارش شش ماهه خود به زیان ۱۳۵ تومان به ازای هر برگه سهم خالص رسید، پی بر ای شرکت نیز برابر با ۱.۹۱ درصد است، پی بر ای گروه این شرکت نیز منفی پنج واحد است.

ایران‌خودرو با این گزارش وضعیت بازار را کمی سخت‌تر کرد، درآمدهای عملیاتی شرکت برابر با ۱۱۲ میلیارد تومان، بهای تمام‌شده ۱۲۷ هزار میلیارد تومان، زیان ناخالص برابر با ۱۴ هزار میلیارد تومان بوده که رشد ۱۴۲ درصدی را به ثبت رسانده است.

هزینه‌های فروش اداری شرکت برابر با چهار هزار ۸۰۰ میلیارد تومان بوده که رشد ۴۴ درصدی را به ثبت رسانده است، سایر درآمدهای نیز برابر با سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بوده است و سایر هزینه‌ها در سطح سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است.

زیان عملیاتی برابر با ۱۹ هزار میلیارد تومان بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۷۸ درصدی داشته است، هزینه‌های مالی نیز با رشد همراه بوده است و به سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان رسیده است، سایر درآمدها و هزینه‌های غیرعملیاتی برابر با ۲۴۰ میلیارد تومان بوده است.

زیان خالص با رشد ۶۷ درصدی همراه بوده است و به سطح ۲۲ هزار میلیارد تومان رسیده، زیان خالص به ازای هر برگه سهم معادل ۷۴ تومان بوده است، احتمال کاهش بیشتر سطح قیمت با این گزارش وجود دارد.

کد خبر 698314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.