پرسپولیس ایران _ استقلال تاجیکستان / تلاش برای صعود

در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا دو تیم پرسپولیس و استقلال تاجیکستان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا امروز، سه‌شنبه _ دوم آبان ماه _ دو تیم پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این جدال از این حیث که می‌تواند در تعیین جایگاه دو تیم در جدول تاثیر گذار باشد از اهمیت فراوانی برخوردار است.

پرسپولیس ایران _ استقلال تاجیکستان

زمان: دوم آبان ماه _ ساعت ۱۹:۳۰

مکان: ورزشگاه آزادی

کوبل داوری: محند قاسم سارای از عراق به عنوان داور وسط | واثق‌مدل سعیدی و احمدصباح قاسم به عنوان کمک‌های اول و دوم | عمار اشکانانی از کویت به عنوان داور چهارم | علی صباح قیصی و هاشم آل ابراهیم به عنوان داوران VAR قاضیان این میدان خواهند بود.

پرسپولیس ایران _ استقلال تاجیکستان / تلاش برای صعود

آخرین دیدار دو تیم

آخرین دیدار این دو تیم در لیگ قهرمانان آسیا به سال ۲۰۲۱ بر می‌گردد که در نهایت با پیروزی یک بر صفر قرمز پوشان پایتخت به پایان رسیده بود. نکته قابل توجه این است که در آخرین جدال این دو تیم وحدت حنانوف که هم اکنون پیراهن پرسپولیس را بر تن می‌کند در استقلال تاجیکستان حضور داشته است و اگر امروز در ترکیب گل‌محمدی قرار بگیرد به نوعی برابر تیم سابق خود قرار گرفته است؛ همچنین از ترکیب سابق قرمز پوشان در سال ۲۰۲۱ تنها وحید امیری، میلاد سرلک، مهدی ترابی، فرشاد فرجی و امید عالیشاه همچنان در این تیم حضور دارند که البته به احتمال فراوان امیری و سرلک به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم خود نخواهند بود.گفتنی است مهدی ترابی که یکی دیگر از مصدومان پرسپولیس به شمار می‌رود روزهای گذشته به تمرینات تیمی اضافه شده است و در صورت صلاحدید کادرفنی این تیم می‌تواند امروز یرای قرمز پوشان بازی کند.

پرسپولیس ایران _ استقلال تاجیکستان / تلاش برای صعود

شاگردان گل‌محمدی ونماینده تاجیکستان چگونه به هفته سوم رسیدند؟

پرسپولیس ایران در هفته اول رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا میزبان النصر عربستان بود که البته به دلیل محرومیت انضباطی هواداران این تیم موفق به حضور در ورزشگاه آزادی نشدند و در نهایت این تقابل حساس با نتیجه ۲ بر صفر به سود یاران رونالدو به پایان رسید؛ در هفته دوم مسابقات قرمز پوشان پایتخت مهمان الدحیل قطر بوند و با تک گل شهاب زاهدی موفق شدند از سد حریف خود عبور کنند. استقلال تاجیکستان نیز در هفته اول مقابل الدحیل قرار گرفت و جدال این دو تیم با تساوی بدون کل به پایان رسید، حریف تاجیک پرسپولیس در هفته دوم برابر النصر صف‌آرایی کرد و در نهایت رقابت این دو تیم با نتیجه ۳ بر ۱ به سود نماینده عربستان به پایان رسید. به طور کلی شاید اینگونه به نظر برسد که استقلال تاجیکستان حریف نسبتاً آسانی برای شاگردان گل‌محمدی است اما سبک بازی این تیم در هفته‌های گذشته نشان داده است در صورتی که قرمز پوشان هوشیار نباشند شاگردان چرچنکو می‌توانند برای آن‌ها دردسرساز شوند.

جایگاه دوتیم در جدول گروهی

همانگونه که گفته شد شاگردان گل‌محمدی در دو بازی ابتدایی خود موفق به کسب یک پیروزی و یک شکست شدند و به همین ترتیب با کسب ۳ امتیاز در جایگاه دوم جدول گروه E قرار دارند همچنین استقلال تاجیکستان با کسب یک تساوی و یک شکست با یک امتیاز و تفاضل منفی ۲ پایین‌تر از الدحیل در جایگاه چهارم جدول گروه خود ایستاده است؛ ناگفته نماند که النصر عربستان و الدحیل قطر به ترتیب در رتبه‌های اول و سوم حضور دارند.

پرسپولیس ایران _ استقلال تاجیکستان / تلاش برای صعود

کد خبر 698282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.