اعتبار ۷ میلیارد ریالی برای آسفالت معابر منطقه ۹ اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: اداره عمران این منطقه طی دو عملیات جداگانه در حال زیرسازی، لکه‌گیری و بهسازی آسفالت معابر با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به‌منظور مناسب‌سازی محیط، بهسازی معابر، ارتقای کیفی و بهینه‌سازی مسیر رفت‌وآمد شهروندان، اداره عمران منطقه طی دو عملیات جداگانه در حال زیرسازی، لکه‌گیری و بهسازی آسفالت معابر سطح منطقه ۹ شهرداری اصفهان با رعایت اصول فنی و با کیفیت مطلوب است.

وی افزود: در عملیات لکه‌گیری آسفالت معابر فرعی، آسفالت‌های معیوب و مستعمل شناسایی، سپس برش مناسب محل، زیرسازی اصولی و اجرای آسفالت مطلوب صورت می‌گیرد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه مدیریت شهری به کیفیت آسفالت معابر به‌عنوان یکی از مطالبات جدی شهروندان توجه ویژه دارد، گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال تاکنون در بیش از دو هزار متر مربع از معابر سطح این منطقه اجرا شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: در راستای تحقق حقوق شهروندی و پاسخ به مطالبات شهروندان با پیگیری اداره عمران منطقه ۹ در عملیات زیرسازی و آسفالت معابر، تا کنون شش هزار متر مربع با بهره‌گیری از ۷۰۰ تن آسفالت زیرسازی شده است.

قاضی‌عسگر جلب رضایت شهروندان را یکی از اولویت‌های منطقه ۹ شهرداری اصفهان دانست و افزود: پروژه دوم با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد ریال و پیشرفت ۸۰ درصدی، رضایت شهروندان را به‌همراه داشته است.

وی خاطر نشان کرد: هدف از اجرای این عملیات، ارتقای کیفیت آسفالت معابر در راستای زیرساخت‌های معابر شهری با توجه به تأثیر پذیری معابر استاندارد و با کیفیت در ترافیک شهری است.

کد خبر 698267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین NL ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    1 0
    یکی بی مدیریت ترین شهرداری های اصفهان منطقه 9 هست .جاهایی که اصلا نیاز به تعمیر و هزینه ندارد را بسیار هزینه می‌کنند وبلعکس جاهایی که نیاز مبرم به تعمیر و باز سازی دارد اصلا توجهی ندارند. نمونه بارز کوچه شماره 2خ سردار مظاهری که سال هاست که نیاز احداث وباز سازی جوی آب دارد ولی با پیگیری های فراوان احالی همچنان بی توجه هستند