تحقق ۴۰ درصدی بودجه شهرداری کرمان در نیمه نخست سال جاری

معاون مالی ‌و ‌اقتصادی شهردار کرمان از درآمد ۱۶۵۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی شهرداری کرمان و تحقق ۴۰ درصدی بودجه در شش‌ماه نخست سال‌ جاری خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری کرمان، رامین امیرمداح با بیان اینکه این میزان درآمد نسبت به مدت‌زمان مشابه سال قبل، ۱۰۸ درصد افزایش داشته است، اظهار کرد: افزایش درآمد شهرداری در شش‌ماه نخست امسال اگر بی‌سابقه نباشد، بدون تردید کم‌سابقه است.

وی از تحقق ۴۰ درصدی بودجه پیش‌بینی‌شده سال‌جاری در شش‌ماه نخست سال خبر داد و افزود: با تجربه به‌دست‌آمده در نیمه ابتدایی امسال، تلاش می‌کنیم تا انتهای سال جاری، ۱۰۰ درصد بودجه محقق شود.

معاون مالی و اقتصادی شهردار کرمان، تشکیل کمیته درآمد شهرداری کرمان در ابتدای سال را یک اتفاق مثبت به منظور تحقق بیشتر درآمدهای شهرداری ارزیابی کرد و ادامه داد: تمام احکام اعضای این کمیته که با دبیری مدیریت تشخیص و وصول درآمدها فعالیت می‌کند، توسط شهردار صادر شده و تمام جلسات آن به‌صورت منظم برگزار شده است.

امیرمداح با بیان اینکه میزان وصول درآمد در شهرداری‌های مناطق و سازمان‌ها نیز رصد شده است، اضافه کرد: در این کمیته راهکارهای اجرایی برای افزایش درآمدها ارائه و متناسب با آن جلسات کمیته درآمد در شهرداری‌های مناطق نیز برگزار و تصمیم‌های لازم گرفته می‌شود.

کد خبر 698256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.