رتبه ۱۷ دانشگاه یاسوج در رتبه‌بندی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

رئیس دانشگاه یاسوج گفت: در فهرست رتبه‌بندی موسسات و دانشگاه‌های کشور از سوی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، دانشگاه یاسوج در رتبه ۱۷ قرار دارد.

به گزارش ایمنا، بهادر کرمی روز _دوشنبه، یکم آبان‌ماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در فهرست رتبه‌بندی مؤسسات علمی و پژوهشی کشور از سوی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۲ دانشگاه یاسوج بالاتر از بسیاری دانشگاه‌های مطرح ملی قرار گرفت.

وی افزود: در این رتبه‌بندی دانشگاه یاسوج از میان ۴۹ دانشگاه و پژوهشگاه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه‌های علوم پزشکی برتر معرفی شده و با کسب اعتبار علمی ۱۴۴۲ در رتبه ۱۷ قرار گرفت که در دانشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بعد از دانشگاه صنعتی و دانشگاه اصفهان جایگاه ۱۳ را کسب کرد.

رئیس دانشگاه یاسوج گفت: در رتبه‌بندی دیگری از همین مرجع، دکتر «مهراورنگ قائدی» عضو هیأت علمی دانشگاه یاسوج با کسب رتبه ۲۰ از میان ۱۱۰ دانشمند سرآمد علمی ۱۴۰۲ معرفی شد.

وی با بیان اینکه دانشگاه یاسوج در سال‌های اخیر اقدامات زیادی در جهت بهبود کیفیت آموزشی و پژوهشی داشته‌است، تصریح کرد: از جمله در حوزه تجهیزات و زیرساخت‌های آزمایشگاهی و پژوهشی، ارتباطات ملی و بین‌المللی، جذب نیروهای علمی جوان، گسترش تحصیلات تکمیلی، جذب دانشجویان غیرایرانی و افزایش مبالغ گرنت پژوهشی که به نظر می‌رسد اینک نتیجه این اقدامات در این رتبه‌بندی‌ها مشخص شود.

کد خبر 698255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.