درآمد ۳.۹ همتی دولت از پالایشگاه اصفهان

پالایشگاه اصفهان در شش‌ماهه سال جاری سه هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان مالیات پرداخت کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شرکت پالایش نفت اصفهان با نماد «شپنا» از شرکت‌های بزرگ بازار سرمایه با ارزش بازار ۱۹۰ هزار میلیارد تومانی است، تعداد سهام این شرکت برابر با ۲۲۷ میلیارد تومان و حجم مبنای شرکت برابر با ۱۴ میلیون برگه سهم است.

تعداد سهام شرکت برابر با ۲۲۷ میلیارد برگه سهم و شناوری سهام این شرکت در محدوده ۴۳ درصد است، این شرکت با شناسایی سود چهار فصل ۱۶۷ تومانی به پی بر ای پنج واحد رسیده است، پی بر ای گروه این شرکت نیز در سطح پنج واحد است، این شرکت توانسته سود ۱۰۱ تومانی به ازای هر برگه سهم در شش‌ماهه سال جاری شناسایی کند.

درآمدهای عملیاتی شرکت برابر با ۱۷۸ میلیارد تومان بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد یک درصدی داشته است، بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی شرکت برابر با ۱۵۴ میلیارد تومان بوده است که رشد دو درصدی داشته است و سود ناخالص شرکت برابر با ۲۳ هزار میلیارد تومان که افت هفت درصدی داشته است.

هزینه‌های فروش اداری و عمومی شرکت برابر با دو هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان بوده که افت ۱۴۱ درصدی را به ثبت رسانده است، سایر درآمدهای شرکت نیز برابر با پنج هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان بوده، سایر هزینه‌ها ۳۷ میلیارد و سود عملیاتی شرکت به ۲۶۳ میلیارد تومان رسیده است که رشد هفت درصدی داشته است.

هزینه‌های مالی شرکت برابر با یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان بوده است، سایر درآمدهای غیرعملیاتی نیز برابر با هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان و سایر هزینه‌های غیرعملیاتی نیز برابر با هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بوده است.

سود عملیات شرکت برابر با ۲۶ هزار میلیارد تومان قبل از پرداخت مالیات بوده است که با پرداخت سه هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان مالیات به سود خالص ۲۲ هزار میلیارد تومان رسیده است، سود عملیاتی به ازای هر برگه سهم ۹۷ تومان، سود غیرعملیاتی ۳۲ ریال و سود خالص برابر با ۱,۰۱۱ ریال بوده که افت ۱۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

کد خبر 698240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.