دیجیتالی شدن نقشه خیابان‌های جدید و تاریخی نیویورک

نیویورک با راه‌اندازی یک ابزار دیجیتالی جدید، نقشه کامل خیابان‌های جدید و قدیم شهر را در اختیار صاحبان املاک و مستغلات قرار داد تا برای ساخت‌وسازهای خود بهتر برنامه‌ریزی کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، نقشه شبکه گسترده و پیچیده خیابان‌های شهر نیویورک همراه با تاریخچه غنی آن‌ها، اکنون از طریق یک برنامه به‌روز شده قابل استفاده در رایانه و تلفن همراه قابل دسترس ساکنان شهر است. این ابزار نه‌تنها نقشه خیابان‌های تغییریافته، بلکه خیابان‌های اصلی را در اختیار کاربران قرارمی‌دهد که ساخت آن‌ها به اوایل قرن بیستم بازمی‌گردد و در کل مجموعه‌ای دیجیتالی از کل تاریخ بیش از ۳۲ هزار خیابان شهر نیویورک را ارائه می‌دهد.

کاربران در این ابزار دیجیتالی که در ایجاد آن از بیش از هشت هزار نقشه کاغذی و سند قدیمی بهره گرفته شده است، به تاریخچه تمام خیابان‌های شهری دسترسی خواهند داشت.

دیجیتالی شدن نقشه خیابان‌های جدید و تاریخی نیویورک

به‌روزرسانی‌های جدید این نقشه‌های دیجیتالی همه آنچه را که مردم و مشاغل باید در مورد جاده‌های شهر نیویورک بدانند، در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد که این امر یک نمونه عالی از چگونگی افزایش شفافیت و قرار دادن داده‌ها در دسترس اهالی شهر توسط مقامات نیویورک محسوب می‌شود.

نقشه‌های دیجیتالی در اختیار بخش املاک و مستغلات

نقشه‌برداری‌های نیویورک از خیابان‌های تاریخی و جدید و ارائه آن‌ها در قالب‌های دیجیتالی، از توسعه‌دهندگان املاک و مستغلات گرفته تا علاقه‌مندان به تاریخ، برای طیف وسیعی از مخاطبان سودمند است. این ابزار که یک نمونه مهیج و نوآورانه از نحوه استفاده دولت از فناوری به‌منظور توسعه پتانسیل آن برای مشاغل و شهروندان کنجکاو به‌طور یکسان محسوب می‌شود، ابزاری حیاتی برای جوامع پرجمعیت به‌شمار می‌رود و نقش چشمگیری در ارتقای ایمنی خیابان‌ها ایفا خواهد کرد.

دیجیتالی شدن نقشه خیابان‌های جدید و تاریخی نیویورک

جنبه قابل‌توجهی از کاربرد عملی این ابزار، کمک بالقوه آن به صاحبان خانه و مشاغلی است که به‌دنبال اصلاح املاک خود هستند. به‌عنوان مثال رستوران‌دارها می‌توانند، به‌طور استراتژیک محوطه غذاخوری خود را در فضای باز بر اساس عرض خیابان برنامه‌ریزی و صاحبان خانه جزئیات خاصی از تقاطع‌های خیابانی را برای تغییرات حیاط خانه خود جمع‌آوری کنند.

کد خبر 698222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.