حریف قدری پیش روی ما است / با پیام و میرزازاد رفیق هستم

سیاوش حق‌نظری، بازیکن ایرانی تیم آلمالیق ازبکستان است که پیش از دیدار تیمش با سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا در یک گفت‌وگوی اختصاصی از شرایطش برای این بازی مهم می‌گوید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز از ساعت ۱۷:۳۰، آغاز می‌شود و در یکی از دیدارهای حساس از گروه C، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران، رودرروی آلمالیق ازبکستان قرار می‌گیرد.

یکی از نکات جالب توجه جدال امروز، بهره‌بردن رقیب ازبک، از یک ستاره ایرانی به نام سیاوش حق‌نظری است، مردی که سابقه حضور در تیم‌های جوانان پیکان، پرسپولیس و اورنج کانتی کالیفرنیا را دارد.

وی در رده بزرگسالان هم، پیراهن ملوان، اسکالا استری و وُلِن لوستک اوکراین را به تن کرده، حدود سه‌ونیم فصل را در اوکراین گذرانده است و حالا برای آلمالیق ازبکستان بازی می‌کند.

این ستاره که ۲۸ ساله و متولد تهران است، با شماره ۸۸ در خط میانی تیمش حضور دارد، اما به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ، احتمالاً تقابل امروز با سپاهان را از دست بدهد.

ستاره ایرانی آلمالیق از بازی با سپاهان می‌گوید/ حریف قدری پیش روی ما است

سیاوش حق‌نظری به بهانه دیدار تیم آلمالیق با نماینده کشورمان یعنی سپاهان ستاره ایرانی آلمالیق ازبکستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره تقابل با سپاهان اظهار کرد: اولین بار است که مقابل یک تیم ایرانی قرار می‌گیرم، با توجه به مصدومیت جزئی که برایم پیش آمده است، احتمالاً در لیست قرار نخواهم گرفت، اما ان‌شاءالله برای دیدار برگشت در نقش‌جهان، آماده خواهم بود.

وی در خصوصی نتایج بد دو هفته ابتدایی تیم آلمالیق در لیگ قهرمانان آسیا افزود: همان‌طور که شما هم اشاره کردید، متأسفانه دو دیدار اخیر را با شکست پشت سر گذاشته‌ایم، اما با وجود اینکه چند بازیکن اصلی خود را هم در اختیار نداریم، این جدال برای ما بسیار حیاتی است، تمام تمرکز ما روی گرفتن سه امتیاز خواهد بود، هرچند از سختی آن آگاهیم‌.

وی اضافه کرد: سپاهان هم بسیار آماده نشان داده، بسیار خوب نتیجه گرفته و یکی از بهترین‌های ایران است، البته پیش‌بینی این دیدار واقعاً سخت است، چرا که هم آلمالیق به سه امتیاز دیدار، چشم دوخته، هم سپاهان تیم قَدَری است و مطمئناً می‌خواهد با امتیاز به اصفهان برگردد.

ستاره ایرانی تیم آلمالیق ازبکستان، در پاسخ به این سوال که آیا با بازیکنان سپاهان ارتباطی دارد یا خیر؟ گفت: با یک‌سری از آن‌ها، در تیم ملی فوتبال نوجوانان و جوانان، هم‌تیمی بوده‌ام، و در حال حاضر رابطه خوبی با پیام نیازمند و نیما میرزازاد دارم‌.

کد خبر 698190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.