توقف آلبالی در لیگ فوتسال اسپانیا علی‌رغم گلزنی سعید احمدعباسی

تیم فوتسال آلبالی در چارچوب هفته هفتم لیگای اسپانیا مقابل ال‌پوزو متوقف شد و سعید احمدعباسی یکی از گلزنان این تیم بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ادامه رقابت‌های هفته هفتم لیگا ناسیونال فوتسال اسپانیا، تیم والدپنیاس آلبالی که سعید احمدعباسی ملی‌پوش ایرانی خود را در جمع پنج بازیکن ابتدایی این جدال در اختیار داشت، از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه مقابل تیم رده چهارمی ال‌پوزو موریسا قرار گرفت و نتوانست حریف خود را باوجود درخشش ستاره ایرانی‌اش شکست دهد.

والدپنیاس آلبالی که در دیدار اخیر خود با گلزنی سعید احمدعباسی موفق به کسب پیروزی شده بود، در دیدار خارج از خانه و حساس برابر ال‌پوزو موریسا باوجود نمایش هجومی نتوانست به برتری برسد و به تساوی پُرگل رضایت داد تا پس از یک بازی خوب مجدداً دو امتیاز مهم را از دست بدهد.

یاران احمدعباسی که در شش دیدار اخیر خود در لیگا ناسیونال اسپانیا یک پیروزی، سه مساوی و دو شکست کسب کرده بودند، در دیدار مقابل ال‌پوزو موریسا با گلزنی در ثانیه‌های پایانی به تساوی ۵ بر ۵ رضایت دادند تا ۷ امتیازی شوند و در جایگاه هفتم جدول این رقابت‌ها قرار بگیرند.

سعید احمدعباسی فوتسالیست ایرانی والدپنیاس که جزو گزینه‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا برای انتخاب مرد سال ای‌اف‌سی در رشته فوتسال است، پس از گلزنی در دو دیدار مقابل پنیسکولا و آلریزا توانست برابر ال‌پوزو همین روند را دنبال کند و سومین گل خود در لیگا ناسیونال اسپانیا را به‌ثمر رساند.

کد خبر 698172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.