پیروزی خارج‌ازخانه آ.اک با گلزنی میلاد محمدی / حاجی‌صفی ۷۲ دقیقه در ترکیب قرار داشت

تیم فوتبال آ.اک آتن در هفته هشتم سوپرلیگ یونان با گلزنی میلاد محمدی و حضور احسان حاجی‌صفی با سه‌گل از سد آستراس‌تریپولیس گذشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عصر امروز _یک‌شنبه سی‌ام مهرماه_ در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های سوپرلیگ یونان در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳، تیم فوتبال آ. اک آتن در بازی خارج از خانه مهمان تیم آستراس‌تریپولیس بود و موفق شد این تیم را با سه گل شکست داده و با ۱۷ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی باقی بماند.

در این دیدار که تیم میزبان از دقیقه ۵۲ مسابقه ۱۰ نفره شد، میلاد محمدی لژیونر ملی‌پوش کشورمان توانست روی ارسال یک ضربه کرنر با ضربه سر دروازه آستراس را باز کند و گل دوم تیمش را به‌ثمر برساند تا بالاخره در سوپرلیگ یونان پس از چندین و چند بازی گلزنی کند؛ محمدی در این دیدار امتیاز خوب ۷.۵ را دریافت کرد.

گفتنی است در این بازی احسان حاجی‌صفی دیگر ملی‌پوش باتجربه کشورمان نیز به‌مانند میلاد محمدی از ابتدا برای آ. اک آتن به میدان رفت و او هم امتیاز خوب ۷.۲ را گرفت. مدافع چپ تیم یونانی در دقیقه ۷۲ جای خود را به هموطن ایرانی‌اش یعنی میلاد محمدی داد و محمدی نیز هفت دقیقه بعد توانست برای آ. اک گلزنی کند تا در پیروزی پرگل تیم خود سهم داشته باشد.

کد خبر 698170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.