ماموریت‌های جدید برای توسعه صنعت گردشگری

قائم‌مقام وزیر میراث‌فرهنگی با اشاره به اینکه تحقق احکام برنامه هفتم توسعه برنامه‌ها و نگاه‌های نویی را می‌طلبد، بر نقش شرکت توسعه گردشگری در این راستا و ایفای ماموریت‌های جدید تاکید کرد.

به گزارش ایمنا، علی دارابی در مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده شرکت توسعه گردشگری ایران که ظهر امروز_ یکشنبه سی‌ام مهرماه_ در هتل لاله تهران برگزار شد، به آرامش و ثبات ایجاد شده در دوره مدیریت جدید اشاره و اظهار کرد: پس از کرونا مطالبات زیادی مطرح بود که با کمک شرکت توسعه گردشگری ایران تدابیری از سوی وزارتخانه برای برون رفت از مشکلات اتخاذ شد.

وی به حل مشکل تعویق ۲۰ ساله حقوق پرسنل پایگاه‌های میراث ملی و جهانی از طریق قبول مسئولیت از سوی شرکت توسعه گردشگری ایران اشاره کرد.

قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی با اشاره به ارتقای فعالیت‌های شرکت توسعه گردشگری ایران، افزود: امیدواریم که این شرکت در ایفای مسئولیت‌های جدیدی نیز عملکرد موفقیت‌آمیری داشته باشد.

وی با بیان اینکه ماده ۱۷ برنامه هفتم توسعه بر توسعه صنعت گردشگری به‌عنوان پیشران توسعه کشور تاکید شده است، ادامه داد: با تشکر از دولت و مجلس که احکام مهمی را برای وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در برنامه هفتم مصوب کرده‌اند؛ اجرای این احکام ساز و کار، زیرساخت‌ها، نگاه‌ها و برنامه‌های جدیدی را می‌طلبد و مأموریت انجام این کار برعهده شرکت توسعه گردشگری ایران است.

دارابی به اهمیت نظم، قانون، شفافیت و پاسخگویی به‌عنوان اصول حاکم و اولویت وزارتخانه و شرکت‌های اشاره و ابراز امیدواری کرد که شرکت توسعه گردشگری ایران در توسعه گردشگری پیشتاز، پیشران، سربلند، سودمند و کارآمد باشد.

منبع: ایرنا

کد خبر 698154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.