پیشرفت سپاه در سایه تقوای الهی و روحیه معنوی موجود در این نهاد مقدس است

امام جمعه ارومیه گفت: پیشرفت سپاه در سایه تقوای الهی و روحیه معنوی موجود در این نهاد مقدس است و اگر ما این را تقویت کنیم و ادامه دهیم یقیناً کارهای نشدنی بسیاری حل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی امروز_ یکشنبه سی‌ام مهرماه_ در دیدار با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس سپاه کارهای بسیار فوق‌العاده‌ای را با کمک بسیج انجام داد و خطر بسیار بزرگ جنگ تحمیلی را مدیریت کرد و بعد از جنگ تحمیلی نیز توفیقات بسیار بزرگ برای سپاه قسمت شده است و به نوبه خودم از همه شما عزیزان و همکارانتان قدردانی می‌کنم.

وی رعایت تقوای الهی در امور را مهم دانست و افزود: بر اساس فرامین الهی و همچنین اهل بیت (ع) تقوای الهی شاه‌کلید موفقیت در کارهاست و حضرت امیرالمومنین (ع) در نهج‌البلاغه می‌فرمایند که اگر آسمان‌ها و زمین، راه را بر بنده‌ای ببندند و او تقوای الهی پیشه کند، خداوند حتماً راه گشایشی برای او فراهم خواهد کرد و از جایی که گمان ندارد روزی‌اش خواهد داد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه اظهار کرد: پیشرفت سپاه در سایه تقوای الهی و روحیه معنوی موجود در این نهاد مقدس است و اگر ما این را تقویت کنیم و ادامه دهیم یقیناً کارهای نشدنی بسیاری حل خواهد شد.

قریشی بیان کرد: باید دنبال کارهای نشده و نشدنی رفت و الحمدلله قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء عملکرد خوبی در این مقوله داشته است.

وی تصریح کرد: در استان کارهای خوبی توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء صورت گرفته ولی کافی نیست و خواستار افزایش عنایت قرارگاه به استان هستیم.

قریشی در پایان با اشاره به برخی از مشکلات شهری ارومیه، خواستار توجه ویژه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء به این موضوع شد.

کد خبر 698107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.