رژه کاروان ایران در پاراآسیایی با پرچمداری مادر و همراهی کودک سه ماهه + عکس

مراسم افتتاحیه بازی‌های پاراآسیایی هانگژو امروز با حضور ورزشکاران کاروان کشورهای مختلف برگزار و کاروان ایران نیز به پرچمداری ساره جوانمردی و وحید نوری رژه رفت.

به گزارش ایمنا، مراسم افتتاحیه بازی‌های پاراآسیایی هانگژو در ورزشگاه المپیک این شهر برگزار شد. این مراسم با استقبال گسترده تماشاگران همراه بود و ورزشگاه مملو از تماشاگر بود و بخش‌هایی از این مراسم توسط افراد توان یاب پیگیری شد.

در آغاز مراسم کودکان توان یاب چینی پرچم این کشور را وارد ورزشگاه کردند و در ادامه به افراد نظامی دادند تا پرچم چین در ورزشگاه افراشته شود. همچنین کشور افغانستان به عنوان اولین کاروان پرچم دار وارد ورزشگاه شد.

رنامه های متنوع و جذاب با جلوه‌های بصری در مراسم چشم‌ها را خیره کرد. ستاره‌هایی را برای تماشاگران حاضر در ورزشگاه در نظر گرفته بودند و هنگامی که نور ورزشگاه کاهش می‌یافت این ستاره‌ها با دستور مجری برنامه توسط تماشاگران روشن می‌شد و لحظات جالبی را رقم می‌زد.

بازی‌های پاراآسیایی| رژه کاروان ایران با پرچمداری جوانمردی و نوری و همراهی کودک سه ماهه+عکس و فیلم

این درحالی است که ساره جوانمردی به عنوان پرچمدار کشورمان همراه با فرزند ۳ ماه اش و وحید نوری با کاروان ایران رژه رفتند که از نکات جالب توجه مراسم افتتاحیه بود.

کاروان " فرزندان ایران" با شعار "ایمان، ایران، افتخار" در ۱۶ رشته ورزشی و با ۲۱۰ ورزشکار (۱۲۸ ورزشکار مرد و ۸۲ ورزشکار زن) به چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی هانگژو اعزام شده است. جوان‌ترین ورزشکار کاروان فاطمه بیات ۱۳ ساله از رشته شطرنج توان یابان و مسن‌ترین ورزشکار اسداله عظیمی ۶۴ ساله از رشته پارادوومیدانی هستند. نمایندگان کشورمان در ۱۶ رشته ورزشی مردان و ۱۱ رشته ورزشی زنان به رقابت می‌پردازند. در این دوره از بازی‌ها رشته‌های پاراتکواندو و پاراکانو برای اولین بار است که برگزار می‌شود و ایران نیز در این دو رشته نماینده خواهد داشت.

کد خبر 698105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.