جمع کردن تیم بعد از حواشی الاتحاد سخت است اما حرفه‌ای هستیم

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان توضیحاتی را درباره شرایط این تیم در آستانه سومین بازی آسیایی ارائه کرد.

به گزارش ایمنا، محمد کریمی پیش از سومین دیدار آسیایی سپاهان برابر آلمالیق ازبکستان، اظهار کرد: شاید برخی فکر کنند آلمالیق با توجه به نتایجی که گرفته و دو باختی که داشته است، تیم خوبی نیست، در حالی که این تیم بازیکنان خوبی دارد و آن‌ها را خوب آنالیز کردیم. بازی سختی داریم چون تنها امیدشان بازی با سپاهان است تا بتوانند شانس کوچکی برای صعود داشته باشند؛ ما نیز برای صعود باید این بازی را ببریم.

وی با اشاره به بازی قبلی سپاهان و حواشی دیدار با الاتحاد در خصوص شرایط روحی تیم گفت: جمع کردن این موضوع کمی سخت است، اما بازیکنان، مدیریت و کادر فنی ما به‌قدری حرفه‌ای هستند که اتفاقات گذشته را فراموش کرده‌اند و تنها روی این بازی تمرکز دارند. شرایط روحی و روانی بسیار خوبی داریم. تمرینات خوبی را نیز پشت سر گذاشتیم. در نوبت عصر هم یک تمرین سبک خواهیم داشت و برای کسب ۳ امتیاز آماده می‌شویم.

کاپیتان سپاهان با اشاره به شرایط آب‌وهوایی ازبکستان تصریح کرد: شرایط هوایی خوبی دارد. با اینکه از اصفهان کمی خنک‌تر است، اما فکر نمی‌کنم مشکلی ایجاد کند. احتمال بارندگی وجود دارد، اما هر شرایطی به وجود بیاید، برایمان فرقی ندارد. از هواداران متشکرم که با شرایطی که برای تیم چه در لیگ و چه آسیا پیش آمد، همچنان ما را حمایت کردند. چند هوادار نیز با هزینه شخصی خود به ازبکستان آمده‌اند که به‌طور قطع انتظارات از ما بالاتر می‌رود و کارمان سخت‌تر است، البته هواداران انگیزه و انرژی مضاعفی به ما می‌دهند.

کد خبر 698083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.