همه مطالبات گندم‌کاران پرداخت شد

وزیر جهاد کشاورزی گفت: با واریز ۳۵ هزار میلیارد تومان دیگر و جمع کل ۱۵۶ هزار میلیارد تومان، همه مبلغ گندم خریداری شده از کشاورزان توسط دولت در سال زراعی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ پرداخت شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، محمدعلی نیکبخت از پایان تسویه مبلغ گندم خریداری شده در سال زراعی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ خبر داد و اظهار کرد: امسال وزارت جهاد کشاورزی با کمک دولت توانست ۱۰ میلیون و ۳۵۷ هزار تُن گندم از کشاورزان ۳۱ استان کشور خریداری کند.

وی با تشکر از دولت مردمی افزود: رئیس‌جمهور در هر موقعیتی پیگیر مطالبات گندم‌کاران بوده و از تأکیدات ایشان در هیئت دولت، پرداخت مبلغ گندم در سریع‌ترین زمان ممکن به کشاورزان بوده است.

وزیر جهاد کشاورزی با مؤثر خواندن اقدام وزارت جهاد کشاورزی در خرید تضمینی گندم یادآور شد: خرید این مقدار گندم در سال زراعی که آن را پشت سر گذاشتیم، کشور را در تولید گندم نان به خودکفایی رساند و یکی از توفیقات بزرگ دولت در تولید و تأمین این محصول استراتژیک رقم خورد.

نیکبخت ضمن تشکر از کشاورزان اظهار کرد: وزارت جهاد کشاورزی به وعده خود در پرداخت مطالبات گندم‌کاران تا پایان مهرماه عمل کرده است و این ایفای تعهد در حالی است که میزان خرید تضمینی گندم نسبت به سال قبل آن، از ۴۴ درصد رشد برخوردار بود.

وی خاطرنشان کرد: از رئیس دولت، معاون اول و رئیس دفتر رئیس‌جمهور تشکر می‌کنم و از سازمان برنامه و بودجه، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و همه کسانی که ما را در انجام تعهدات یاری رساندند، سپاسگزارم.

کد خبر 698057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.