جزئیات سود سهام عدالت ۱۴۰۲ اعلام شد

وزیر اقتصاد و امور دارایی توضیحاتی در مورد سود سهام عدالت و نحوه معاملاتی شدن آن ارائه کرد.

به گزارش ایمنا، سیداحسان خاندوزی در حاشیه مراسم تقدیر از یاوران اشتغال و خودکفایی، در مورد سود سهام عدالت و نحوه معاملاتی شدن آن، اظهار کرد: ما منتظر برگزاری جلسه آینده شورای عالی بورس هستیم که در هفته جاری این مسئله تعیین تکلیف و اعلام می‌شود.

وی همچنین با بیان اینکه نرخ بیکاری در بهار امسال ۸.۲ درصد بوده است، افزود: در تابستان با وجود اینکه جمعیت جویای کار بیشتر شد اما این نرخ باز هم کاهشی شد. درحالی‌که نرخ مشارکت در اقتصاد افزایش یافت.

وزیر اقتصاد و امور دارایی گفت: وام‌های اشتغال‌زایی که از طریق کمیته امداد پرداخت شده در نظارت بعدی حاکی از صحت‌سنجی ۹۱ درصدی دارد، یعنی این وام‌ها به اهداف خود رسیده است و منجر به کسب‌وکار و شغل شده است و بانک‌ها هم دچار آفت پول‌پاشی نشده‌اند.

خاندوزی همچنین اضافه کرد: در سه سال گذشته اعتبارات ایجاد اشتغال از سوی کمیته امداد امام (ره) از ۱۰ به ۲۵ و از ۲۵ به ۳۵ هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.

به گفته وی، تأمین مالی در قالب تبصره ۱۸ قانون بودجه و سهم کمیته امداد از ایجاد اشتغال از ۳۵۰ میلیارد تومان به هزار میلیارد تومان افزایش یافته و امسال هم امیدواریم سهم کمیته امداد از تبصره ۱۸ محقق شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی همچنین در مورد گلایه مسئولان کمیته امداد مبنی بر ایراد سازمان بازرسی در مورد پرداخت مرحله به مرحله وام‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد گفت: در این زمینه با رئیس سازمان بازرسی مذاکره می‌کنیم تا کمک کنند تا وام‌های اشتغال بر اساس میزان پیشرفت طرح‌ها به صورت مرحله به مرحله پرداخت شود.

خاندوزی همچنین در مورد پرداخت وام ازدواج گفت: تمام وام‌هایی که تا شهریورماه پرونده آن‌ها تکمیل شده تلاش می‌کنیم به‌زودی تعیین تکلیف شود و ظرف یک هفته پرداخت شود.

وی در مورد برگزاری مجمع بانک آینده هم گفت: در مرحله معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره بانک آینده و پاسخ استعلام بانک مرکزی هستیم تا مجمع جدید به‌زودی برگزار شود.

منبع: فارس

کد خبر 698052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرهاد IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    1 0
    پارسال دوبار سود واریز کردن هربار۴۹۰هزارتومان امسال دوبرابرشده هربارفکرکنم ۴۰۰ هزارتومان چقدرخوبه دوسال دیگه که دوبرابربشه امید خدا میشه باهاش یک پفک نمکی بخریم