بمب‌های نقل و انتقالات لیگ بسکتبال در اصفهان/ از حضور دو بازیکن خارجی تا توافق اولیه حدادی

تیم بسکتبال ذوب‌آهن پس از توافق با دو بازیکن خارجی حالا با حامد حدادی، اسطوره بسکتبال ایران به توافق اولیه رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با توجه به تعویق مسابقات بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا این احتمال وجود داشت که زمان آغاز لیگ برتر نیز تغییر کند که بر اساس اعلام سازمان لیگ این اتفاق نخواهد افتاد و بازی‌ها طبق برنامه از همان سوم آبان‌ماه به‌طور رسمی آغاز خواهد شد.

شهرداری گرگان، کاله مازندران، مهرام تهران، ذوب‌آهن اصفهان، پالایش نفت آبادان، مس کرمان، مس رفسنجان، فولاد هرمزگان، طبیعت تهران، پدافند هوایی مشهد، لیموندیس شیراز و آورتا ساری ۱۲ تیم حاضر در لیگ برتر بسکتبال خواهند بود.

در هفته اول رقابت‌ها ذوب‌آهن با تیم رعد پدافند هوایی چهارشنبه همین هفته و از ساعت ۱۶ در سالن ملت اصفهان صف‌آرایی می‌کند. تیم بسکتبال ذوب‌آهن نسبت به فصل گذشته دچار تغییرات زیادی شد و از ترکیب بازیکنان گرفته تا کادر فنی این فصل ترکیب متفاوتی را به خود می‌بیند.

روزهای گذشته مهران حاتمی، سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن در فصل جدید لیگ برتر، در گفت‌وگویی خبر پیوستن «دوایت بایکس»، گارد آمریکایی سابق شیمیدر قم به این تیم را تأیید کرد.

«دوایت بایکس» آمریکایی سابقه بازی در NBA برای تیم‌هایی چون تورنتو رپترز، لس‌آنجلس لیکرز، اوکلاهاماسیتی و دیترویت پیستونز را در کارنامه دارد. او که سابقه پوشیدن پیراهن شیمیدر قم ایران را هم در کارنامه دارد، یکی از بازیکنان بزرگی است که به لیگ ایران آمده است.

همچنین پیگیری خبرنگار ایمنا نشان می‌دهد روزهای اخیر از سوی برخی رسانه‌ها نام بازیکن خارجی دیگری به نام «آلاده امینو» برای حضور در جمع آسمان خراش‌های ذوب‌آهن به گوش می‌رسید، اما بازیکن مدنظر این باشگاه برای جذب فرد اشاره شده نیست و بازیکن دیگری مدنظر حاتمی سرمربی این تیم قرار دارد.

از سوی دیگر حامد حدادی، اسطوره بسکتبال ایران و کاپیتان سابق تیم ملی ایران که به‌تازگی و در پایان جام جهانی ۲۰۲۳ از دنیای بازی‌های ملی خداحافظی کرده است، تصمیم دارد فصل جدید را در لیگ داخلی بازی کند و دیگر با تیم «سیچوان» در لیگ حرفه‌ای چین قراردادی نبسته است.

کد خبر 698034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.