آغاز بارش‌ها در استان خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی، عبور موج بارشی را از اواسط روز سه‌شنبه تا اواسط روز پنجشنبه نشان می‌دهد که سبب ابرناکی، رگبار و رعد و برق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد سبزه‌زاری امروز _یکشنبه سی‌ام مهرماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی عبور موج بارشی را از اواسط روز سه‌شنبه تا اواسط روز پنجشنبه نشان می‌دهد که سبب ابرناکی و به‌تدریج رگبار و رعد و برق خواهد شد.

وی افزود: بیشترین حجم بارش‌ها (در مناطق شمال شرق و شرق و ارتفاعات استان) خواهد بود، طی این ایام وزش بادهای متوسط تا شدید (به‌ویژه در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی) و برخاستن گرد و خاک‌های موقت دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: شمال خلیج‌فارس نیز طی این مدت مواج و در بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: طی شبانه‌روز گذشته، آبادان با ۳۷.۶ و ایذه با ۱۱ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند، حداکثر دمای اهواز نیز به ۳۷.۴ و حداقل آن به ۱۹.۹ درجه سانتیگراد رسیده است.

به گزارش ایمنا، اداره کل هواشناسی خوزستان به دلیل ورود سامانه ناپایدار از اوایل وقت روز سه‌شنبه به استان خوزستان تا اواسط چهارشنبه، هشدار زرد هواشناسی و دریایی صادر کرده است.

کد خبر 698012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.