عصرانه خبری شهرهای ایران در ۳۰ مهرماه

در این بسته خبری از جمع‌آوری بالن‌های تبلیغاتی در تهران تا افتتاح یک معبر مواصلاتی جدید در کرمانشاه و جمع‌آوری ۷۰ تن زباله در خاش را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

جمع‌آوری ۷۰ تن زباله در خاش

مهدی شهنوازی، شهردار خاش سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۷۰ تن انواع زباله روزانه از نقاط مختلف این شهر جمع‌آوری و معدوم می‌شود اما امکانات جوابگوی این حجم از کار نیست.

میزان اختیارات شهردار اهواز بر سرعت اجرای پروژه‌ها مؤثر است

رضا امینی، شهردار کلانشهر اهواز کاهش و افزایش میزان اختیارات شهردار را در سرعت بخشیدن به پروژه‌های عمرانی و شهری مؤثر دانست.

افتتاح یک معبر مواصلاتی جدید در کرمانشاه

نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه گفت: این پروژه به طول یک هزار و ۱۰۰ متر، عرض ۲۲ متر به شکل ۲ باند ۱۰ متری با ۱۶ هزار و ۶۰۰ متر مکعب خاکبرداری و چهار هزار و ۲۰۰ متر مکعب خاک‌ریزی با استفاده از ۱۴ هزار تن مصالح زیرسازی به بهره‌برداری رسید.

تشکیل تعاونی تولید کشاورزی برای باغستان سنتی قزوین

محمدکریم کاظم پور، مدیرعامل سازمان باغستان‌های سنتی شهرداری قزوین گفت: تشکیل تعاونی تولید کشاورزی با محوریت سازمان جهاد کشاورزی در دستور کار قرار گرفته تا خدمات متنوعی به باغداران ارائه شود.

جمع‌آوری بالن‌های تبلیغاتی در تهران

علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه باید موضوعات ایمنی را در نظر می‌گرفتند، گفت: تمام بالن‌های تبلیغاتی در نقاط محصور غیرقابل دسترسی بود ولی بخاطر حادثه هفته قبل، بلافاصله تمام آنها جمع‌آوری شد.

به سرانجام رسیدن طرح‌های تفصیلی مشهد

جواد اصغری، معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: خروجی این جلساتی که در حوزه بلندمرتبه‌سازی است به نفع شهر و شهروندان خواهد بود و به سرانجام رسیدن طرح‌های تفصیلی یکی از اتفاقات خوب در این دوره است.

کد خبر 698011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.