تبدیل تفرجگاه عینالی به یکی از قطب‌های ورزشی تبریز

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تفرجگاه عینالی به یکی از قطب‌های ورزشی کلان‌شهر تبریز تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهرام دبیری صبح امروز _ یکشنبه سی‌ام مهرماه _ در جلسه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: شاهد جنایات تمام‌نشدنی رژیم صهیونیستی در دنیای امروز هستیم و حمله مجدد رژیم صهیونیستی به غزه بار دیگر ثابت کرد جنایت‌ها همچنان ادامه دارد.

وی افزود: باید هرچه سریع‌تر سازمان ملل متحد و شورای امنیت به بررسی ابعاد این جریان و جنایات ورود کنند و لازم است این دو نهاد به وظایف خود در این خصوص به خوبی عمل کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهر به نمایندگی از مردم تبریز، ضمن محکوم کردن این جنایات خواستار اقداماتی از سوی سازمان ملل هستند تا از برخوردهای دوگانه در این راستا پرهیز و با بهره‌گیری از تمام امکانات مانع جنگ در غزه شوند.

دبیری اضافه کرد: تفرجگاه عینالی تبریز همه روزه میزبان کوهنوردان تبریزی است که این مسئله موجب شده است این مکان به قطب ورزشی شهر تبدیل شود.

وی ادامه داد: در این هفته فعالیت‌های ورزشی افزایش پیدا کرده است و مردم به اهمیت ورزش توجه دارند، چراکه ورزش موجب سلامت فردی و سلامت عمومی جامعه و افزایش نشاط و شادابی می‌شود.

دبیری گفت: شهرداری در حوزه توسعه زیرساخت‌ها و اجرای برنامه‌های ورزشی گام‌های زیادی برداشته است.

وی اظهار کرد: تعامل خوبی میان شهرداری، شورای اسلامی شهر و اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی وجود دارد که این موجب احیای جایگاه ورزشی تبریز به عنوان یکی از قطب‌های ورزش کشور می‌شود.

کد خبر 697989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.