اجرای ۲۴ پروژه مدرسه‌سازی در مناطق محروم استان اصفهان

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اصفهان گفت: ۲۴ پروژه برای برچیدن مدارس سنگی و کانکسی در مناطق پشت کوه و فریدونشهر با سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد تومانی خیران به نتیجه رسیده است و در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نسیمی در حاشیه افتتاح مدرسه خیرساز حاج مصطفی الوانکاریان در کاشان، اظهار کرد: ۲۴ پروژه برای برچیدن مدارس سنگی و کانکسی در مناطق پشت کوه و فریدونشهر با سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد تومانی خیران به نتیجه رسیده است و در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید، سایر پروژه‌ها نیز تا پایان سال تکمیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه حذف مدارس سنگی و کانکسی در قالب طرح «شهید پناهی» در دستور کار قرار دارد، افزود: تاکنون ۲۸ کلاس درس احداث شده است و ۹ کلاس تا پایان سال تکمیل می‌شود.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اصفهان خاطرنشان کرد: در بعضی نقاط استان اصفهان هنوز مدارس سنگی و کانکسی با حدود ۱۰ دانش‌آموز و بیشتر در مناطق سخت‌گذر وجود دارد.

وی از ساخت ۵۰ پروژه آموزشی با ۱۸۰ کلاس درس با سرمایه‌گذاری ۴۰۰ میلیارد تومانی توسط خیران تا پایان سال خبر داد و تاکید کرد: سال جاری ۵۰ مدرسه با همین اعتبارات تحویل آموزش و پرورش شده است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اصفهان با اشاره به نگاه ویژه دولت به مناطق محروم از بازسازی، نوسازی و تجهیز مدارس استان با هزینه یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان خبر داد و گفت: این مبلغ توسط خیران و اعتبارت دولتی تأمین شده و تمام پروژه‌های آموزشی به صورت مشارکتی است.

کد خبر 697974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.