استانداردسازی ۶ جایگاه‌ CNG در رشت

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری رشت از تعمیر و استانداردسازی شش جایگاه سی‌ان‌جی شهرداری خبر داد و گفت: دو جایگاه تعطیل نیز به‌زودی فعالیت خود را از سر خواهد گرفت.

علیرضا زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شش جایگاه سی‌ان‌جی شهرداری رشت در سال ۱۳۹۱ افتتاح شد و طی این سال‌ها به صورت مقطعی اقداماتی در راستای اورهال جایگاه‌ها انجام شده است.

وی افزود: اسفندماه سال گذشته قرارداد شرکت بهره بردار جایگاه‌های سی‌ ان ‌جی به پایان رسید و شرکت باید پس از تعمیر، جایگاه‌ها را به شهرداری تحویل می‌داد، اما از انجام مسئولیت خود امتناع کرد و ما ضمانت نامه و مدارک شرکت را اخذ کردیم و با توجه به اینکه وضعیت جایگاه‌ها بحرانی و بسیاری از کمپرسورها دچار مشکل بود موضوع را طی مکاتبه‌ای به اداره کل استاندارد استان گیلان اطلاع دادیم.

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری رشت خاطرنشان کرد: اردیبهشت‌ماه امسال، آگهی فراخوان عمومی در سامانه ستاد برگزار و شرکت پیمانکار واجد شرایط برنده مناقصه شد و مدت قرارداد شهرداری با پیمانکار یک سال است.

زارع تصریح کرد: جایگاه‌های سوخت در مدت زمان مشخص باید اورهال، تعمیر و استانداردسازی شود و این اقدامات اکنون توسط پیمانکار جدید در حال انجام است و دو جایگاه تعطیل نیز به‌زودی به مدار بهره‌برداری باز خواهد گشت.

وی گفت: تعمیر و استانداردسازی جایگاه‌های سوخت با هدف ارائه خدمات بهتر و بدون مشکل به شهروندان انجام می‌شود، در این راستا همکاری و تعامل بسیار خوب کارشناسان فنی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و مدیر جایگاه‌های سی‌ ان‌جی ‌استان گیلان قابل تقدیر است.

به گزارش ایمنا، شهر رشت مرکز استان گیلان ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت دارد که در طول شبانه‌روز این جمعیت به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می‌رسد.

کد خبر 697960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.