بررسی ۱۴۵ پرونده در کمیسیون‌ ماده ۷۷ شهرداری قزوین

شهردار قزوین گفت: طی شش ماه نخست سال جاری، ۱۴۵ پرونده در کمیسیون‌ ماده ۷۷ شهرداری مطرح و ۶۳ پرونده منجر به صدور رای شد.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از بررسی ۱۲۹ پرونده در کمیسیون‌های ماده ۷۷ شهرداری قزوین طی مهرماه امسال خبر داد و اظهار کرد: از مجموع این تعداد پرونده‌های بررسی شده، ۲۹ پرونده از منطقه یک، ۵۴ پرونده از منطقه دو، ۳۲ پرونده از منطقه سه و ۱۴ پرونده از منطقه چهار به دبیرخانه کمیسیون ارسال شده است.

وی افزود: طی شش ماه نخست سال جاری، ۱۴۵ پرونده در کمیسون‌های ماده ۷۷ مطرح شده که ۶۳ پرونده منجر به صدور رأی و ۳۲ پرونده منجر به تسویه کامل شده است، مالکان دو پرونده نیز درخواست استفاده از تسهیلات اقساطی را برای پرداخت دیون خود را داشته‌اند و سایر پرونده‌ها نیاز به تصمیم اعضای کمیسیون ماده (۷۷) دارد.

شهردار قزوین با بیان اینکه عملیات دیوارکشی خانه مؤمنان در منطقه یک شهرداری قزوین به منظور جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در حال انجام است، خاطرنشان کرد: دیوارکشی در ورودی حمام آخوند، دیوارچینی و افزایش ارتفاع دیوار حمام سردار برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی انجام شد.

صباغی اضافه کرد: تعداد زیادی از خانه‌های رها شده در منطقه یک شهرداری تبدیل به مکانی برای معتادان و افراد معلوم‌الحال شده بود و طی ماه‌های اخیر دیوارکشی شد.

وی با اشاره به اینکه عملیات روکش آسفالت معابر فرعی ناحیه منفصل شهری ناصرآباد واقع در منطقه چهار شهرداری با مساحت تقریبی هزار متر مربع در حال انجام است، تصریح کرد: در راستای ارائه خدمات بهتر به شهروندان و به منظور هدایت صحیح آب‌های سطحی، عملیات ترمیم کانال و دال‌گذاری جوی‌ها و آبراهه‌ها در خیابان و تقاطع شهید مدنی در منطقه دو شهرداری در دست اجرا است.

شهردار قزوین گفت: با هدف تسهیل در تردد شهروندان و توسعه زیرساخت‌های شهری، ۴۰۰ متر مربع آسفالت در کوچه مدرس محله ناصرآباد توسط حوزه معاونت عمرانی منطقه چهار در حال انجام است.

صباغی افزود: با توجه به فرارسیدن فصل بارندگی و در راستای رفاه حال شهروندان با استفاده از ۱۰ تن آسفالت ترانشه‌های معابر ناحیه چوبیندر در منطقه یک شهرداری ترمیم شد.

کد خبر 697898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.