می‌توانستیم در همان نیمه‌اول کار را تمام کنیم / دوست داشتم در سپاهان بمانم

هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: در همان نیمه‌اول می‌توانستیم نتیجه بازی را به‌سود خودمان تمام کنیم، اما فرصت‌هایمان گل نشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جلال‌الدین علی‌محمدی پس از برتری یک بر صفر مس رفسنجان مقابل ذوب‌آهن در میکسدزون ورزشگاه فولادشهر اظهار کرد: همان‌طور که دیدید بازی قشنگی بود و دو تیم موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتند و بازی خوبی از خود به‌نمایش گذاشتند، در برخی از دقایق بازی نبض آن از دست‌مان در رفت و ذوب‌آهن کنترل بازی را در اختیار خود گرفت، اما در همان نیمه‌اول می‌توانستیم نتیجه بازی را به‌سود خودمان تمام کنیم.

وی افزود: دو موقعیت خوب گلزنی پس از به‌ثمر رسیدن گل اول داشتیم که تبدیل به گل نشد و اگر از آن‌ها به بهترین شکل ممکن استفاده می‌کردیم می‌توانستیم پیروزی را در همان ۴۵ دقیقه نخست به‌نفع تیم خودمان به پایان برسانیم و خیال‌مان راحت شود.

هافبک باتجربه تیم فوتبال مس رفسنجان درخصوص تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن یک تیم با برنامه‌ریزی خوب و کادرفنی قابل احترام است که عملکرد مناسبی داشت و از نمایش آن‌ها لذت بردم، امیدوارم در ادامه راه‌شان موفق باشند.

جلال‌الدین علی‌محمدی درباره سابقه حضور در اصفهان و بازی برای سپاهان گفت: راجع‌به جدایی از سپاهان چیز خاصی نیاز نیست بگویم، فوتبال حرفه‌ای است و یک روز بازیکنی به تیمی می‌پیوندد و روزی هم از آن جدا می‌شود، در ذهن خودم دوست داشتم در سپاهان بمانم و خودم را در ترکیب این تیم برای فصل جاری می‌دیدم خصوصاً با نمایشی که سال گذشته ارائه کردم و نتایجی که تیم گرفت.

وی در پایان تاکید کرد: به‌هرحال اتفاقاتی افتاد که دوست ندارم درخصوص آن صحبت کنم چرا که ممکن است برای باشگاه سپاهان حواشی پیش بیاید، مشکلی هم نیست؛ از حضور در اصفهان و بازی برای سپاهان لذت بردم و اصفهان را شهر خودم می‌دانم، برنامه خاصی برای آینده ندارم، اما من امیدوارم روزی به این شهر برگردم‌.

کد خبر 697891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.