هنوز عیار تیم‌مان نشان داده نشده است/ تقابل محمد ربیعی با تیم سابقش تاثیرگذار بود

مربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: به عقیده خودم هنوز عیار تیم ما این نیست و باید بهتر از این فوتبال بازی کنیم و نباید به این راضی باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجتبی سرآسیایی در کنفرانس‌خبری پس از تقابل مس رفسنجان با ذوب‌آهن اظهار کرد: پیش‌بینی یک بازی درگیرانه را می‌کردیم و هر بازیکن‌مان خیلی بیشتر از توان بازی کرد و تعویض‌های دو تیم هم تاکتیکی بود، کاملاً شاهد یک بازی خوب بودیم.

وی افزود: به آقای ربیعی بابت این تیم خوبی که ساختند تبریک می‌گویم و یک خدا قوت جانانه هم به بازیکنان تیم خودمان می‌گویم که استثنایی فوتبال بازی کردند و جنگیدند تا یک برد شیرین و سه امتیاز شیرین و مهم را تقدیم به هوادارهان خوب رفسنجانی کنیم؛ تعداد خوبی از تماشاگران رفسنجانی امروز به ورزشگاه آمده بودند و ما از انرژی خوب‌شان استفاده کردیم.

مربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: در نیمه اول باد با ما بود چون در هر دور نیمه باد خیلی در روند کاری دو تیم تأثیر داشت، در نیمه اول یک گل زدیم و چند گل و چند موقعیت خوب هم داشتیم که تبدیل به گل نشدند.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی این شرایط بازی را می‌کردیم. سیر تکاملی تیم ما از لحاظ تاکتیکی به عقیده خود من هنوز به آن تکامل کامل نرسیده است؛ شرایط خیلی خوبی بود و تمرینات خوبی در این مسیر داشتیم، خوشبختانه با یک برد خیلی شیرین رو به جلو حرکت کردیم و باید بگویم به عقیده خودم هنوز عیار تیم ما این نیست و باید بهتر از این فوتبال بازی کنیم و نباید به این راضی باشیم.

سرآسیایی تصریح کرد: قطعاً رو به جلوتر خواهیم رفت و سیر پیشرفتمان کامل‌تر خواهد شد که به امید خدا در ادامه هم توأم با نتیجه‌گیری خوب همراه می‌شود، تیمی که ابتدای فصل تحویل گرفتیم، یک تیم شکسته شده بود و نیاز به بازسازی داشت.

وی ادامه داد: یک مدل دیگری در تیم مس تدوین شد و شاید ما در آن مسیر امتیاز هم از دست دادیم که اگر بخواهیم بر اساس فوتبالی که بازی کردیم در رابطه با آن صحبت کنیم، قطعاً در آن مسابقات هم باید نتیجه می‌گرفتیم، اما شرایط تکامل و سیر پیشرفت خوبی از لحاظ تاکتیکی از بازی با آلومینیوم داشتیم که توأم با نتیجه‌ گیری شد.

مربی تیم فوتبال مس رفسنجان خاطرنشان کرد: در بازی با استقلال فوتبال خیلی خوبی انجام دادیم که نتیجه دلخواه را نگرفتیم؛ در این مسابقه هم خدا را شکر با سه امتیاز و یک فوتبال خیلی خوب کارمان را تمام کردیم، این شرایط را پشت سرگذاشتیم، هرچند تیم ذوب آهن حرف زیادی برای گفتن دارد و تا به حال هم بردهای خوبی داشته، اما خیلی تیم قابل احترامی است و فوتبال خیلی خوبی بازی می‌کند و فکر نمی‌کنم به هیچ حریفی باج دهد.

وی ادامه داد: ما نزدیک به ۳۰ تا منتظر محمد در تیم داریم و همه شرایط خوبی دارند که طبق صلاحدید آقای الهامی و شرایط تمرینات بازی می‌کنند، منتظر محمد دیر به ما اضافه شد و در اردوی ملی حضور داشت که او هم قطعاً در آینده بیشتر فرصت پیدا می‌کند و بازدهی خوبی خواهد داشت، آقای ربیعی چهار سال سرمربی موفق مس رفسنجان بوده و کارهای خیلی زیادی در این تیم کرده و زحمات زیادی کشیده است.

سرآسیایی اضافه کرد: خیلی از این بازیکنان شاگردان آقای ربیعی بودند و این در فوتبال اجتناب‌ناپذیر است که وقتی این تقابل اتفاق می‌افتد، بازیکنان انرژی و انگیزه بیشتری دارند و با سخت‌گیری بیشتر کارشان را انجام می‌دهند و به قول ما، بازیکنان دندان‌های خود را فشار می‌دهند تا در مقابل مربی قبلی خود موفق باشند و خودی نشان بدهند؛ چه آن‌هایی که بازی کردند و چه آن‌هایی که نیمکت نشین بودند، هر کدام انگیزه خاص خود را داشتند و کاملاً طبیعی است.

کد خبر 697885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.