آتش‌نشانان کشور جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

مدیران عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در ۱۰ کلانشهر کشور با امضای بیانیه‌ای مشترک جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

به گزارش ایمنا، در بیانیه مشترک مدیران عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ۱۰ کلانشهر کشور که به امضای قدرت‌الله محمدی، مدیرعامل سازمان‌آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، مجید فرهادی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی مشهد، سعید صالح‌نیا، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تبریز، شهرام مؤمنی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی رشت، علی زندیه، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قم، ابراهیم بابایی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان، حسین سرباز رشید، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ارومیه، هادی عیدی‌پور، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شیراز، ابراهیم مطلبی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اصفهان و علی دومیرکلایی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ساری رسیده، آمده است:

«بسم الله قاصم الجبارین

قُلْنَا یا نَارُ کُونِی بَرْدًا وَسَلَامًا عَلَی إِبْرَاهِیمَ
گفتیم: ای آتش بر ابراهیم خنک و سالم باش (سوره مبارکه انبیا آیه ۶۹)

آتش نمرودیان بار دیگر مهیا شد تا خلیلیان الهی را در آن بیفکنند و به بت‌پرستی خود دل خوش دارند. لکن خداوند عزوجل آتش را بر ابراهیم گلستان کرد و نمرودیان را رسوای دوسرا. آری امت محمد ابن عبدالله (ص) و حافظان اولین قبله مسلمین قدس شریف بر سینه خود مدال افتخار مدافعین مسجد الاقصی را نصب کردند و پیش قراولانی برای حکومت عدل الهی شدند.

خوشا به سعادت شما ای شیرمردان و ای شیرزنان جبهه توحید و آفرین بر صبر شما که ظفر دربر دارد و شما نزد خداوند متعال محبوب خواهید بود. عزیزان، برادران و خواهران امدادگر و آتش‌نشان غزه مظلوم، مقاوم و شجاع کاش امکانی بود در کنار شما می‌ایستادیم و در کنار شما جهاد می‌کردیم و در این راه، پیروز همیشه تاریخ می‌بودیم. برای آتش‌نشانان جهان فرقی نمی‌کند، خاموش کردن آتش مراسم عروسی در عراق، یا فروریختن ساختمان پلاسکو در تهران، اما خاموش کردن آتش و پیدا کردن مجروحین و کشته‌شدگان زیر آوار بیمارستان آن هم بیمارستان زنان و کودکان حقیقتاً دردآورترین و تلخ‌ترین تجربه‌کاری هر امدادگر و آتش‌نشانی است.

صبر شما شاهکار زمانه است و نجابت شما راهگشای آینده اسلام شریف، همراه با ولی امرمان آماده حضوریم. آتش نشانان ایران، این حملات وحشیانه رژیم منحوس صهیونیستی را محکوم و اعلام می‌دارد تا خشکاندن ریشه این رژیم نامشروع در کنار مردم عزیز و بالاخص آتش‌نشانان قهرمان غزه خواهد بود.

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ»

کد خبر 697879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.