پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال شهرک جهاد زاهدان افتتاح شد

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال شهرک جهاد زاهدان افتتاح شد.

عباس شیبک در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در چهارمین روز از هفته تربیت بدنی و ورزش، پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال شهرک جهاد زاهدان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال شهرک جهاد زاهدان در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی کلانشهر زاهدان به صورت مشارکتی توسط اداره‌کل ورزش و جوانان استان، فرمانداری، شهرداری، بخشداری و دهیاری در فضای با زیربنای یک‌هزار و ۳۵۰ متر مربع و با اعتبار هزینه شده بالغ ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی در چهارمین روز هفته تربیت بدنی و ورزش به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان افزود: با افتتاح این زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال، جمعیتی بالغ بر ۹۰۰ نفر در قالب ۳۵۰ خانوار از این پروژه ورزشی بهره‌مند خواهند شد و فرصتی مناسبی برای فوتبال دوستان منطقه فراهم شده است تا مسابقات مختلف ورزشی را در این مکان برگزار کنند.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۵۰۰ برنامه ورزشی و فرهنگی در هفته تربیت بدنی و ورزش در سطح استان سیستان و بلوچستان در حال برگزاری است که افتتاح پنج زمین ورزشی چمن مصنوعی مینی‌فوتبال در نقاط روستایی و کم‌برخوردار و کلنگ‌زنی یک سالن ورزشی تخصصی بانوان در حاشیه شهر زاهدان که با مشارکت شهرداری و شورای شهر زاهدان ساخته می‌شود و قرار است در سه زمینه کبدی، ورزش‌های رزمی و آمادگی جسمانی فعال شود، از جمله مهم‌ترین طرح‌ها است.

کد خبر 697871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.