هوشمندسازی معابر شهر کرمانشاه در اولویت قرار گیرد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: برای کاهش تصادفات باید به سمت هوشمندسازی معابر سطح شهر و استان کرمانشاه حرکت کنیم و با توجه به ظرفیت‌های موجود، شهرداری‌ها از جمله شهرداری کرمانشاه وظیفه دارند که نهایت اهتمام خود را در این راستا به کار گیرند.

به گزارش ایمنا، طهماسب نجفی امروز _شنبه، بیست‌ونهم مهرماه_ در جلسه شورای ترافیک استان کرمانشاه که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور فرمانداران و شهرداران استان برگزار شد، با تاکید بر اتخاذ برنامه‌های جدید و تأثیرگذار برای رفع مشکلات ترافیکی در شهر کرمانشاه اظهار کرد: یکی از مباحث مهم در شورای ترافیک، تلاش برای کاهش تصادفات جاده‌ای درون و برون‌شهری است که باید در شهر کرمانشاه به این موضوع توجه ویژه شود.

وی افزود: برای کاهش تصادفات باید به سمت هوشمندسازی معابر سطح شهر و استان کرمانشاه حرکت کنیم و با توجه به ظرفیت‌های موجود، شهرداری‌ها از جمله شهرداری کرمانشاه وظیفه دارند که نهایت اهتمام خود را در این راستا به کار گیرند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: مقام معظم رهبری همواره در دیدار با مسئولان ذی‌ربط بر اتخاذ تدابیر راهبردی برای کاهش تلفات جاده‌ای تاکید کرده‌اند، بنابراین حرکت در این مسیر از اولویت‌های کاری در جلسات شورای ترافیک استان خواهد بود.

وی از فرمانداران و شهرداران استان خواست که با تمام تلاش مصوبات و برنامه‌های این شورا را اجرایی و همواره و به صورت مستمر روند این مصوبات را پیگیری کنند.

نجفی با اشاره به دور دوم سفرهای استانی رئیس‌جمهور گفت: برای دور دوم این سفر به استان باید تلاش شود که در بحث ترافیک استان به پروژه‌های اثرگذارتر و اجرایی‌تر توجه شود و این پروژه‌ها تا پایان دولت سیزدهم به نتیجه برسند.

وی در ادامه بر اتخاذ تدابیر لازم برای پیشگیری از خسارت‌های بارندگی در فصل پاییز تاکید کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه از شهرداری کرمانشاه خواست برای تسهیل و کاهش ترافیک در شهر کرمانشاه تدوین برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت را در دستور کار خود قرار دهد.

کد خبر 697857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.