برنامه‌های هفته فرهنگی اراک با تأخیر برگزار می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک گفت: برنامه‌های هفته فرهنگی این شهر با احترام به شهدای نوار غزه و همدردی با مردم مظلوم فلسطین با تأخیر برگزار می‌شود.

علیرضا شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته در جلسات متعدد کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی، برنامه‌های هفته فرهنگی اراک، قرار بود از بیست‌وهشتم مهرماه تا چهارم آبان‌ماه اجرا شود.

وی افزود: با توجه به حوادث دردناک و ناگواری که در فلسطین اشغالی و نوار غزه به وقوع پیوست، به احترام شهدای نوار غزه و همدردی با مردم مظلوم فلسطین، تصمیم مدیریت شهری و نمایندگان شورای اسلامی شهر اراک بر این شد که برنامه‌های هفته فرهنگی با چند روز تأخیر در شهر اراک اجرا شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک تصریح کرد: هیچیک از برنامه‌های پیش‌بینی شده در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری، ورزشی و اجتماعی لغو نشده‌اند.

وی ادامه داد: برنامه‌های هفته فرهنگی اراک با یک تأخیر زمانی به دلیل آلامی که به جهان اسلام وارد شد، برگزار می‌شود.

شعبانی با اشاره به برنامه‌های حوزه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته برنامه‌های این سازمان تئاتری با همکاری هنرمندان استان مرکزی و شهر اراک طراحی و تدوین شده که به زودی در فرهنگسراها و همچنین در محل پیاده‌روی امیر کبیر اجرا می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک با بیان اینکه مضمون و موضوع تئاتر شهدای غزه است، اظهار کرد: این برنامه با هدف همدردی و همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایت جنگی که توسط رژیم کودک‌کش اسرائیل صورت گرفته است، اجرا می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های هفته فرهنگی این کلانشهر گفت: هدف از برگزاری این برنامه‌ها، ارتقای شاخص‌های فرهنگی و سطح همبستگی اجتماعی، تقویت روحیه نشاط در بین شهروندان و معرفی تاریخ و پیشینه اراک است.

کد خبر 697855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.