فروش میلیاردی‌ کارآفرینان خراسان شمالی در نمایشگاه ظرفیت‌های روستایی

مدیرکل دفتر امور روستایی و عشایری استانداری خراسان شمالی از فروش ۱۷ میلیارد ریالی کارآفرینان استان در نمایشگاه ظرفیت‌های روستایی و عشایری کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امین کلاته امروز شنبه- نوزدهم مهر ماه- در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: صاحبان واحدهای اقتصادی روستایی و عشایری از قبیل تولیدکنندگان صنایع دستی، غذایی و تبدیلی استان در نمایشگاه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های روستایی بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان فروش داشتند.

وی افزود: پنجمین نمایشگاه عرضه‌ی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های روستایی و عشایری کشور تحت عنوان روستا آباد از ۱۲ الی ۱۸ مهرماه ۱۴۰۲ در مصلی تهران برگزار شد که با استقبال پر شور و بی نظیر اقشار مختلف مردم استان تهران و بازاریابان مواجه شد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان شمالی تصریح کرد: در این نمایشگاه از سراسر کشور هزار و ۲۰۰ غرفه مشارکت داشتند که از استان خراسان شمالی ۲۴ نفر از کار آفرینان و تولیدکنندگان با دو سیاه چادر عشایری با هدف معرفی و شناساندن محصولات روستاییان و جامعه عشایری خراسان شمالی به سایر استان‌های کشور حضور یافتند.

وی با بیان اینکه برپایی نمایشگاه‌ها و بازارچه‌ها نقش بسیار خوبی در معرفی و فروش محصولات تولیدی و صنایع دستی استان خواهد داشت، افزود: مقرر شده است تا در اسفند ماه این نمایشگاه تحت عنوان روستا آباد در استان‌ها به صورت غیر متمرکز برگزار شود.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان شمالی گفت: برخی از دستگاه‌های استان همانند اداره کل عشایر، اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره)، اداره کل بهزیستی، پست بانک، جهاد کشاورزی و صمت استان … از تولیدکنندگان روستایی و عشایری حمایت کردند.

کد خبر 697831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.