تحقق ۱۵۳۰ میلیارد تومان درآمد منطقه چهار شهرداری قم

مدیر منطقه چهار شهرداری قم گفت: هزار و ۵۳۰ میلیارد تومان درآمد منطقه چهار طی ۶ ماهه نخست سال جاری محقق شده که هزار و ۱۳۰ میلیارد تومان نقدی و ۴۰۰ میلیارد تومان نیز غیر نقدی است.

علیرضا اقبالیان مدیر منطقه چهار شهرداری قم در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تلاش برای تحقق درآمدهای این منطقه، اظهار کرد: طی ۶ ماهه نخست سال وضعیت مناسبی از نظر منابع درآمدی داشتیم اما اکنون مشکلاتی ایجاد شده است زیرا شهروندان بیشتر در زمان اختصاص تخفیف و کاهش عوارض مراجعه می‌کنند.

وی در خصوص درآمد منطقه چهار شهرداری قم از محل بند ت تبصره ۶ قانون بودجه افزود: نزدیک به ۷۰۰ پرونده طی ۶ ماهه نخست سال جاری در منطقه چهار قم وجود داشت که پیگیری آن برای سرمایه گذار به صرفه بود و از ابتدای سال که ابلاغیه آن مشخص شد تاکنون بیش از ۳۰۰ نفر مراجعه کرده و حدود ۲۰۰ نفر تعیین تکلیف شده‌اند و باقیمانده نیز از آنجایی که تا تا پایان آذر ماه زمان دارند، در روزهای باقیمانده مراجعه می‌کنند.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم گفت: هزار و ۵۳۰ میلیارد تومان درآمد منطقه چهار طی ۶ ماهه نخست سال جاری بوده است که هزار و ۱۳۰ میلیارد تومان نقدی و ۴۰۰ میلیارد تومان نیز غیر نقدی می‌باشد و بودجه نقد و غیر نقد نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

وی‌عنوان کرد: با توجه به پروژه‌های عظیمی که در سطح منطقه چهار تعریف شده از جمله پل نیک اندیش، گذر فردوسی و باغ گیاه شناسی در تلاشیم تا علاوه بر اینکه خدمات ماهیانه در زمینه فضای سبز و نظافت به خوبی انجام شود، بتوانیم این پروژه‌ها را به خوبی پیش ببریم و خوشبختانه پروژه‌ها ۱۰ درصد نسبت به کنترل پروژه و درآمد نقد و غیر نقد نیز ۲۵ درصد جلوتر است.

کد خبر 697827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.