مشمولان کرمانشاهی در یکم آبان ماه 1402 اعزام می‌شوند

معاون وظیفه عمومی انتظامی استان کرمانشاه از اعزام مشمولان خدمت مقدس سربازی در یکم آبان ماه سال 1402 خبر داد .

به گزارش خبرنگار ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مسعود همتی" در تشریح این خبر بیان داشت: برابر ابلاغیه صادره از سازمان وظیفه عمومی فراجا کلیه مشمولان استان کرمانشاه که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم آبان ماه سال ۱۴۰۲ دریافت کرده‌اند، می‌بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰)، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

وی افزود: کلیه مشمولان دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی، دیپلم و زیردیپلم می‌بایست روز دوشنبه یکم آبان ماه سال ۱۴۰۲ در ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: مشمولان می‌بایست اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص مانند: تأهل، گواهی فوت والدین، جانبازان بالای ۱۰ درصد، خانواده درجه یک شهدا و… را به همراه خود داشته باشند.

معاون وظیفه عمومی انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ مکرر قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد : متقاضیان و خانواده‌های آنان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان به نشانی khabaresarbazi @ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

کد خبر 697819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.