بهره‌برداری از پروژه زیرگذر دوربرگردان المهدی با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: هزینه صرف شده برای احداث زیرگذر دوربرگردان المهدی حدود ۶۰ میلیارد تومان است و بهره‌برداری از این زیرگذر، یکشنبه هفته جاری انجام خواهد شد.

علی مصطفی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اعلام پایان عملیات ساخت زیرگذر دوربرگردان المهدی ارومیه اظهار کرد: بهره‌برداری از این زیرگذر روز یکشنبه، سی‌ام مهرماه آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به تأثیرات ترافیکی زیرگذر المهدی در کمربندی خاتم الانبیا (ص) افزود: این زیرگذر در موضوعات تردد امن و ایمنی جانی ساکنان دو سمت کمربندی خاتم‌الانبیاء (ص) نیز تأثیرات بسزایی خواهد داشت.

سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه هزینه صرف شده برای احداث این زیرگذر را حدود ۶۰ میلیارد تومان اعلام و خاطرنشان کرد: در عملیات ساخت این زیرگذر علاوه بر پیمانکار که مسئولیت اجرای شمع‌های پروژه را بر عهده داشت از تجهیزات و نیروی انسانی سازمان عمران شهرداری ارومیه نیز استفاده شد.

مصطفی‌زاده علت تأخیر ۲۵ روزه در اتمام پروژه المهدی را به‌رغم وعده ۱۰۰ روز کاری برای اتمام این پروژه، جابه‌جایی تأسیسات پیش‌بینی نشده در مسیر این پروژه توسط شرکت‌های خدمات‌رسان دانست و ادامه داد: تلاش مجموعه مدیریت شهری اتمام به موقع پروژه‌های عمرانی شهری جهت کسب رضایتمندی بهتر و جلب اعتماد مردم ارومیه است.

کد خبر 697770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.